Vinilna izdaja klasičnega, prepoznavnega trubadurja s tremi gosti, posebej posneta v treh dolgih časovnih obdobjih od 2016 do 2021 na treh različnih lokacijah - studiih Attic, ljubljanskem Čeljust in v mariborskem Svet glasbe, je ena redkih natisnjena kot vinilna plošča skupaj z ponovnim izdanjem "Vse pesmi so tihe", njegvim drugim uradnim solo albumom z leta 2002. In za to priložnost je Matej po dolgem času postavil precedens, gostil tri glazbenike - kitariste Leona Posedela in Aleksandera Cepuša, in njegovo Lenko, ki je udarjala tambourin.
Pa vendar to ni glavna značilnost celotnega dela z 12 pesmi, saj tudi tu Matej po dolgem času uporablja orglice in otpluje, zajadra v svoj klasično prepoznavni trubadurski stil na meji bluesa, countrya in rocka brez kakršni koli alternativni in eksperimentalni efektov in tistih delay/ echo halov. Veliko nenavadnih, svojevrstnih staccat, pa bome i preveč posnetih kitar otvoritvenega "Rojstvo" do zasanjanega dark/ neo-folk pastoral ambienta "Jesen prihaja" z disonantnimi akvareli, ki spominja na katarzo v prvem sodelovanju s Posedelom "Nikjer ne piše" na Mark Knopflera, atmosfero s prepletenemi stakati in diaminijaturami.
Sploh ni treba razmišljati hipotetično, vse to so zelo lahkotne balade in elegije, pesmi s kratkimi vrsticami in prizori, ki navdihuje realizem brez angažiranih niti, ki segajo v avtorjevo najzgodnejše obdobje, zato ni čudno, da je tukaj "Vse zaudarja po tišini", pesem z dalečne 2011. Samo toliko izstopajo blues-rock "Jara gospoda" in "Ljudje" s sprermljavo tambourina in številnimi kitarski posegi, vključno z virtuoznimi 'spevnimi' solažami Posedela, izstopajo le skladbe zaradi ambivalentnih pristupov ki so prisutnu tudi v pesmi "Zase". Najkrajši komad "Prihodnost je pridna, pohlevna gospa" z udeležbo Aleksa Cepuša ima psihodelični vpliv, ampaj škoda le nekaj sekund več kod dve minuti.
Da Matej uporablja te utečene prijeme, bi verjetno zelo hitro postal dolgočasen in predvidljiv, a s tako redko uporabo osveži lasten dekor. Navsezadnje jih je že davno zapustil, vračal se je le občasno, tovrstna vinilka pa je v njegovi že tako probremenjeni diskografiji dobrodošla.
Naslovi: 1.Rojstvo, 2.jesen prihaja, 3.Nikjer ne piše, 4.Quasimodovo opravičilo, 5.Jara gospoda, 6.Vse zaudarja po tišini, 7.Še vedno se klanjam, 8.Ljudje, 9.Zase, 10.Sedim, strmim in razmišljam, 11.Prihiodnost je pridna, pohlevna gospa, 12.Selitev