Ami 8 je nekoć bio komercijalno podatan automobilčić iz Citroenove edicije široko rasprostranjenih modela poput Spačeka i Diane za razliku od vrlo luksuzne 'žabe' koja je imala hidraulične pogone na kotačima. Običavalo se kazati poput modela Renault 4 da su ovo vozila kredenci - ormari, te da su elementarne nepogode na cesti jer po konfiguraciji ne odgovaraju dinamici i performansima za visoke brzine, te da se svakog časa mogu preokrenuti na svakom zavoju.
No, koliko se sjećam, to se ipak nije dešavalo. Autić je bio potcijenjen jer nije bio 'šminkerski' dizajniran, no ipak ga se moglo vidjeti čak i u filmovima da ga vozi Alain Dellon. Mateju je ovaj autić-kutijica, doduše veći od nekadašnje 'peglice', fičeka ili yugića poslužio kao inspiracija za ironično postavljenu liriku u kojoj se sarkastično obrušava na ljudske manire, malograđanštinu i kojekakva verbalna prepucavanja uz obilje sočnijih izraza ('kaj počneš na cesti jebežnik na prvi konec tedna v mesecu, jebežnik na tretji konec tedna v mesecu kam si skril kanto, pizdun od koga si kupil vrtino', "Lihi in sodi"), a ima i angažiranijih izleta poput spomena na groblje Golovec s razbijenim nadgrobnim pločama u prisustvu Actooona i lamentacijama na prohujala ex-Yu vremena (skladba "Golovec").
Performansi su uglavnom uobličeni kroz spoken-word tehniku šaputanjem ili pak uobičajenim naracijama, dok je podloga elektronska razvijajući smisao za post-industrial, neo-folk i dark-wave u minimalističkim gabaritima s ponešto programirane ritmike ("Libela", "Selili smo se" i umjereno-plesna "Širfabrika"). Njegova gitara ovdje doduše nije okačena o klin, koristi se 'u prvom licu' tek u uvodnoj "Mariborska" i završnoj "Mariborska (2)", dok je "Do Amerike" izvedena samo uz pratnju staccato bas gitare! I na vokale je dodao neke efekte tako da album i uz ovako jednostavno ogoljen kostur ima svoju zvučnu težinu primamljivosti.
Naslovi: 1.Mariborska, 2.Do Amerike, 3.Libela, 4.Širfabrika, 5.Lihi in sodi, 6.Golovec, 7.Selili smo se, 8.Mariborska (2)