DREDDUP: Problematic Memories, EP [2001] (d.i.y./ bandcamp, 2024)
Zahvaljujući blagodatima AI produkcije, iskočio je još jedan remaster starog izdanja snimanog koncem 2000., a objavljenog 2001. isključivo na audio kaseti i to u samo 10 primjeraka. Bio je to neki čudan period za bend kada ga je, prema priloženim podacima, vodio samo MiKKa koji je potpisan kao kompletan autor, svirač i producent.
Riječ je o elektronskom miksu nekolicine ondašnjih underground žanrova kada se još nije ulazilo u industrial: prije svega acid-hardcore techno/ house u naslovnoj "Problematic memories" za koju je snimljen i crno-bijeli video emitiran na tek nekoliko TV programa. Osjeća se ovdje i dašak big beat elemenata uz sofisticirani, mlađahni vokal što se trudio ostaviti dojam iskusnog matorca.
Problematic memories (original video 2022):
"Dredd and buried" zalazi u mekši gabber-core bez čekićarskih tempova od svega jedne minute, "Sadistic tempo" je najdulja od skoro 5 minuta kombinacije EBM s dosta igra na tipkovnici u funk maniru, psihodeličnog drajvinga, bombastičnih eksplozija (vjerojatno sampliranih), a intervencije su prilično bliske Cabaret Voltaire iz ranih 80-ih godina zaključno sa čuvenim, najslavnijim sedmim albumom " The Covenant, The Sword and the Arm of the Lord" (1985, UK no. 57) kada su koristili brdo analogne opreme za koju su nešto kasnije, prilikom koncerta u Zagrebu 1990. izjavili da pripada muzejskim eksponatima. Tada su, 1985. bili i nadomak velikog svjetskog uspjeha koji im je nesretnim spletom okolnosti izmakao.
Full EP:
Drugi dio ovog EP-ija otvara moćan techno/ EBM/ house "Abort everyone" od svega 2 minute na pragovima tada upečatljivih tech-trance zvijezda Eat Static, samo nejasno je čemu ovakva snaga kompresirana u tako kratkom formatu jer ima i melodijske linije uz veoma naglašen ritmički rad idealan za plesne podije. Inače, ovakav 'groove' se šiba najmanje dvostruko dulje, taman kada se zalaufaš na dance, instrumental naprasno završi, a osim toga, ima i poznatih The Chemical Brothers penalenja, taman za DJ miks s "Hey boy, hey girl" ili "Under the influence", sve do Primal Scream "Swastika eyes", odličnih evergreena tog vremena, sjećate se? Za jednu minutu dulja "HM" ne bih znao sa sigurnošću dokučiti što naziv sugerira, a sigurno nije heavy metal jer ima elemenata big beat The Prodigy koje je tada MiKKa strastveno obožavao (a tko nije, taj beše boranija), zatim "Two" u zanimljivoj igri acid/ world-musica pokazuje interes za suptilnu egzotiku osobito zbog orijentalnih ritmičkih tretmana u mračnoj pop atmosferi kojoj manjka vokal. Zadnja "Slowmotion people" s mnogo eksperimentalnih poteza u duboku psihodeliju igra se artističkom figurom elektronskog minimalizma, otprilike onako kako ga je svojevremeno predočio slavni Trevor Horn u projektu Art Of Noise.
Nimalo loš materijal koji je na audio kaseti bio suviše tanak, ovim remasterom je dobio odličan dizajn: pazite sve su ovo isti zvukovi istih pjesama kojima ništa nije dodavano, ali ovaj novi dizajn je uistinu čudo od onoga što je MiKKa ustvari i želio napraviti. Ove 22 minute sada zvuče onako kako je i zamišljeno, a što je jako lijepo od autora jeste besplatni download da ceo svet može poslušati i uživati. Čak se može osjetiti i čar DJ-a, možda je baš tada MiKKa mislio da se oproba kao DJ s vlastitim materijalom jer su tada novosadski studenti Dušan Kovačević i Bojan Bošković pokrenuli Exit festival.
Naslovi: 1.Problematic memories, 2.Dredd and buried, 3.Sadistic tempo, 4.Abort everyone, 5.HM, 6.Two, 7.Slowmotion people