Ovako mršavu ponudu francuskog Throatruiner Records nije još bilo. "Pantocrator", sedmi rad Matthias Jungbluthovog benda je prvi album na Terapiji recenziran 2021. s njegove etikete koja je u spomenutoj sezoni objavila samo 4 izdanja. Puleni mu se osipaju, prelaze na druge etikete, a ovaj bend se sve više minimalizira i neprekidno mijenja.
Na pola sata materijala nalaze se samo dvije pjesme po 15 minuta što pokazuju veliki otklon od dosadašnjeg stila. Istina sludge/ black je tu i dalje prisutan, no čitava slika je otišla u veliki eksperiment s kompleksnim progressive aranžmanima koji u konačnici djeluju poput nekoliko uobičajeno kratkih kompozicija spojenih u jednu, a tu je i bitan faktor nedostatak živog bubnjara kojeg zamjenjuje ritam mašina i programi gitariste i pratećeg vokaliste Benjamin Moreau-a. Dakako, ovo ima i elektronske harsh/ death industral elemente s kojima je osuvremenjen čitav zvuk i na koncu ne zvuči ni malo šturo. Dostatno je agresivno, teško, mučno, mračno i morbidno kao što i sama etika benda, a i Throatruiner Records nalaže - 'ignorirajuća glazba za educiranog čovjeka'.
S daleko manje gadosti, smradova i opasnih digresija, lirika je ovaj puta prilično empatična u "Tombé pour la France" napadajući nove sakramente u nagovještaju 'donjeg carstva' i izvornih grijeha - poniznosti i zahvalnosti kao zastarjelih vrlina, te ničega dostojnog za obožavanje, a još manje za mržnju gledajući kroz okular jadnog Samaritanca i fanatika koji ne vode nikakav rat na trgu siromašnih i palih za Francusku. Druga "Les vergers de la désolation" ('voćnjaci pustoši') je vrlo depresivna kritika obuhvativši široki povijesni segment Francuske od vremena velikaša, kraljeva do današnjeg doba prikazujući bogatom metaforom žrtve, beskorisnost tupih mačeva, pogibija za tuđe ideale, bespotrebno veličanje nečijih zasluga, pepela bez ceremonija, laži prekrojavanja povijesti, lažne mučenike, te kako kaže na zadnjim stihovima vrlo dugačkih poema - 'nema više izdaje koja ne čudi otkako je nerazum zasadio svoje sjeme u uspješnim voćnjacima pustoši'.
Uz uvijek prisutnu količinu eksplozije, abrazivnih udaraca, hardcore temeljca u noiseu i sludgeu, te meditacije i slobodnijih prostora za atmosferičnost i ambijent, ovo je sasvim neobičan rad za kojeg se može sa sigurnošću konstatirati kako će ga teško biti ponoviti, a to u njihovom slučaju i nije važno jer ionako imaju od izdanja do izdanja neprekidne metamorfoze.
Naslovi: 1.Tombé pour la France, 2.Les vergers de la désolation