Liam Neeson je u kratkom periodu osvježio svoju karijeru sa svojevrsnim akcijskim trilerima koji se odvijaju u Europi i koji ga postavljaju u teške situacije iz kojih se uglavnom mora izvlačiti s upotrebom sile i oružja. Obzirom da se radi o samo dva filma ne može se reći da se radi o čestom i ukalupljenom modusu, ali Neeson se dobro snašao u ovim ulogama koje ga, kako se približava 60-oj godini života pretvaraju u ne posve tipičnu akcijsku zvijezdu. Doduše njegovi likovi nemaju duhovite dosjetke spremne za svaku priliku i ubojstvo, a neke rečenice koje izlaze iz njegovih usta su neugodne i za njega i za gledatelje.
U filmu prije ovoga (96 sati) Liam je utjelovio čovjeka s posebnim sposobnostima koji dolazi u Pariz nakon što mu je oteta kćerka. Njegova prošlost je ispunjena događajima koji su ga pretvorili u ubojitog i učinkovitog čovjeka koji se vrlo brzo i sigurno približava otmičarima. U ovom slučaju Neeson je Martin Harris, znanstvenik koji sa svojom ženom Elisabeth dolazi u Berlin kako bi prisustvovao skupu na kojem će njegov njemački kolega predstaviti jedno veliko znanstveno otkriće. Problemi počinju već na samom aerodromu. Kamera nam izrazito sugestivno pokazuje aktovku koju Harris ostavlja na aerodromu što on primjećuje tek kada stigne u hotel.
Brzo ostavlja ženu bez riječi, ulazi u taksi i usred jedne nevjerojatne nesreće na cesti završava s ozljedom na glavi i djelomičnom amnezijom u komi. Nakon četiri dana se budi, pronalazi svoju ženu, ali ona ga ne prepoznaje i što je još nevjerojatnije u pratnji je svojega muža koji očito nije Liam Neeson, ali djeluje sasvim uvjerljivo kao pravi Harris. Svijet Martina Harrisa se ruši, njegov identitet postaje nečiji tuđi, a film prelazi u posebno nevjerojatan splet loših zapleta i klišeja koji su već odavno viđeni, a scenarističke rupe i propusti se puno više primjećuju u ovom nego u prethodnom akcijskom uratku. Liam Neeson nije uopće loš kao akcijski junak s tegobnim izrazom lica, ali vrijeme je da se povuče iz žanrovskih zamki koje su puno prije od njegovih mentorskih/očinskih figura zastarjele i pretjerano ubrzale zamor materijala. Dobra glumačka ekipa unatoč svemu nudi neke dobre i zanimljive scene, ali sve kvari predugo trajanje, užasno kompliciran i isforsiran kraj i scenarij koji nabacuje previše klišeja, a nudi premalo dobre zabave.
ocjena filma [1-10]: 5
robert tabula // 16/02/2011