Svašta se dešavalo s neumornim Edom. Još prije godinu dana je za Harsh Reality Music, etiketu čuvenog Chrisa Phinneyja iz Memphisa pokrenutu davne 1982. (na bandcampu tek od 2018.) stidljivo objavio trominutni singl "Mrtva priroda", pa nešto dulje "Akt"i "Napolje", a potom mic po mic albume "Deepfake", "Aborted", "Legal Use" i tako njih čak tridesetak da bi zaključno s 31.12. godinu okončao s rekordna 53 albuma potukavši i samog Matej Krajnca koji ih je nanizao samo 36, no onaj rekord koji Matej drži sa 76 albuma realiziranih 2021. teško će se nadmašiti.
Sad, da li nakratko ili nekako drugačije, vratio se Edo u The Chursh Of Noisy Goat za koje je objavio dva nova albuma, a ovaj mu je prvi od njih s invertnom slikom omotnice, moguće nekog aliena. Sat vremena zvučne skulpture u jednom komadu giba se od ambijenata i statičnog DNW (Drone Noise Wall) s ponekim zapetljanim zvučnim slojevima pokazujući rapidne odmake, što stilske, a što zvučne od ranijih radova. U ponekim trenucima doseže dojam sablasnosti do uvrnutih horror efekata igrajući se nervima na obostrano zadovoljstvo širenja feedbacka.
Može ovo da se prihvati i shvati u višesmjernim relacijama s višesmislenim reakcijama od užitka do krajnjeg nerazumijevanja zbog hipnotičnosti, no zna se dobro da mu je to jedan od prioriteta, a moguće i impresivne inspiracije zbog nekog hladnog dešavanja koje ne mora biti nužno glede čistih meteoroloških prilika. Konkretno, ovo je jedno od njegovih najupečatljivijih ostvarenja u posljednje vrijeme, a valja držati fige da ostane kod ovog izdavača budući da mu se albumi mogu besplatno skidati za razliku od Harsh Reality Music gdje za svaki rad morate izdvojiti barem 1 američki dolar.
Naslovi: 1.Midnight freezing 59:23
ocjena albuma [1-10]: 7
horvi // 02/03/2024