home > mjuzik > Neophodno za život

kontakt | search |

EDO ŽUĐELOVIĆ: Neophodno za život (Imploding Sounds, 2022)

Četvrti ovogodišnji, a drugi Edov album za Imploding Sounds, etiketu iz Seattlea koja, teško za povjerovati, čak nema niti neki vlastiti youtube kanal, a na bandcamp stranici ima skoro pa 800 izdanja uistinu svega i svačega specijaliziranog za experimental, noise, harsh, ambient, drone, noisecore, free improvisation, jazz, slamming brutal death metal, grindcore, noise rock, industrial, te otpadničku glazbu spremnu za preživljavanje i konzerviranje u kojekakvim okolnostima.
[  ]

Umjetnika ne nosi groove, šus i druk komercijalnog rezultata. Ponekad je bitan efekt, dakako dobrodošao s punoćom pristranosti kojeg je ama baš teško u impulzivnim vibracijama osjetiti kod promatrača/ slušatelja - auditorija i publike. U galerijama se sporadično i vrlo rijetko upisuju dojmovi uzvanika u knjigu utisaka premda su izložena djela spremna za visoke financijske kvote koje kad-tad zarade na račun spretnosti pronicljivog art-biza. Pošavši od nekih, vrlo sličnih teza, novi rad je baziran na pročišćenju zvuka poput smanjivanja gitarske distorzije oduzimanjem svih disonanti, pa čak i onih kratkotrajnih reverbova što se ponekad omaknu u mikrofoniji.

Nema niti najmanjih otklona. Sve se giba u čistom i kompaktnom elanu harsh noise walla; zamisliti se može duet gitare i bas gitare, ili elektronskog synth basa, svejedno jest, ta dva elementa, uzmimo, neophodna za život simbolički regrutiraju egzistencijalni minimum prikazan na omotnici u jarkim bojama. Sofisticirani zvuk proizveden frekvencijskim titrajima milion hrapavih staccata u neprekidnom nizu od 36 minuta gotovo bez ikakvih devijacija, zavoja, uspona i padova šibaju jednolično monotonim i hipnotičkim amplitudama uspostavljajući komunikaciju živčanog sistema. Namjerno se napadaju mnoge artističke postavke o samoj glazbi do prapočela što ustvari predstavlja glazbu - kada ona počinje i kada završava, odnosno poput nekadašnjih eksperimentalista i klasične elektroakustične škole anulira smisao standardne harmonije suzvučja sukobljavajući se s klišejima promatrača/ slušatelja - auditorija i publike istom mjerom poput onih posjetitelja u galerijama što nemaju ništa svrsishodnije za upisati u knjigu utisaka osim 'oduševljenja' ili 'zgražavanja', dakako bez ijedne konstruktivne kritike ili primjedbe.

ocjena albuma [1-10]: 7

horvi // 18/08/2022

Share    

> mjuzik [last wanz]

cover: Semi-final Hour of the Flood / Drunk Love Music / Zamka

ON TOUR / GLIB / BAOBAB: Semi-final Hour of the Flood / Drunk Love Music / Zamka (2024)

| 05/12/2024 | pedja |

>> opširnije


cover: Emanations of Forgotten Past

LABOUS an ANKOU: Emanations of Forgotten Past (2024)

| 03/12/2024 | edo žuđelović |

>> opširnije


cover: Alright

MIRIIAM: Alright (2024)

| 03/12/2024 | horvi |

>> opširnije


cover: Songs of a Lost World

THE CURE: Songs of a Lost World (2024)

| 28/11/2024 | horvi |

>> opširnije


cover: The Beat That Saved Our Lives / Loves and Curse / Imamo Vas u vidu

KENSINGTON LIMA / SLICK STINGS / LUXUS LORD: The Beat That Saved Our Lives / Loves and Curse / Imamo Vas u vidu (2024)

| 28/11/2024 | pedja |

>> opširnije


> chek us aut!
> diskografija
> linkz
> rilejted? [@ terapija.net]
> last [10] @ terapija.net

well hosted by plus.hr | web by plastikfantastik*