Nadolazeći album belgijskih Thot se radi koncizno i studiozno najavivši ga ovim EP-ijem što naslovom nastavlja prethodni album "Fleuve" (2017) inspiriran europskim rijekama. Meandri, odnosno "Méandres" su riječne okuke, zavijutci, obično u ravničarskim nizinama, ali daleko od toga da je materijal ponovno nadahnut rijekama i vodama.
Riječ je o figurativnim i metaforičkim sinonimima kroz šta je bend, točnije njegova alfa i omega Grégoire Fray prolazio od početka pandemije s mnoštvo vijuganja i raznih kompromisa u vrijeme kada se počelo s radom na novome albumu, te je u prve dvije pjesme odlučio da pjeva na vlastitom, materinjem francuskom jeziku izmjenjujući i stihove na engleskom. Tako je uvodna "Euphrate" enigmatična premisa s prigovorima na sumnje vremena i lažne skromnosti pred armijom čudaka, ucviljenih duša, glumatajućih pozera i nekih mantrajuće hrabrih likova što se utapaju kriomice u vlastitim suzama strahujući da otkriju pravi identitet, a u stvari je sofisticirana poema o ženama koje se bore za svoja prava.
S masno naslonjenim elektronskim basovima Stéphane Fedele (svira i bas gitaru), pjesma se pridružuje kolekciji nalik na D.A.F. i Nine Inch Nails, međutim snažno referirane synth linije u kolopletu opsjednutog vokala Juliette Mauduit i polifonog zbora The Mystery of The Bulgarian Voice (naravno iz Bugarske), tijek klizi u monumentalnu epsku electro-industrial poemu umjerenog plesnog tempa s uskovitlano nemirnom završnicom poput mini simfonije. Ranije realiziran singl "Bateleur" izranja iz čvrste noiserske gitare s brzim ritmom Gil Chevignéa u žestoku šaržu prepoznatljivog im rocka s 'point de traction, totalité' epitetom ukupnosti vučne točke, a prvi singl "Sleep oddity" je otpjevala gotovo kompletno Juliette vrlo nježnim akcentom u gustom tkanju synthova i elektronike u tromom tempu. Grégoire se na vokalu pridružuje u šaputavom finišu eksplodirajući u senzibilnom krešendu.
Ovih 14 minuta prikazuje osvježeno lice benda s uvijek prisutnim modernim pristupom, primjetiti će se i elementi post-rocka, ali ne standardnog, elem oblikuju temeljni žanr u jaku koheziju elektronike s analognim zahvatima, tako da se od novog albuma slobodno može očekivati popriličan odmak od ranijeg izraza. Vrlo elegantno i ukusno.