U svojoj 62. godini Neil Arthur se i dalje odlično drži, pogotovo u kreativnom aspektu gurajući još dva projekta Fader i Near Future, te radeći remikseve i turneje za Kincid, projekt njegovog sina Joe-a. Od reuniona 2011. nevjerojatno je da mu "Mindset" dođe već kao deseti album Blancmange (2020. je u zimsko-proljetno vrijeme Covid-19 krize objavio "Waiting Room Volume 1"), a nakon odlaska Stephen Luscombea, bolje rečeno odustajanja 2012. zbog teške bolesti, stalni suradnik mu je Benge (John Foxx And The Maths/ Wrangler) s kojime sve bolje i bolje korespondira u elektronskim konfiguracijama.
Nekoliko prethodnih albuma sam preskočio recenzirati: "Neil By Mouth II" (2019) namjerno jer je riječ o instrumentalno-govornim skicama i seansama, a "Unfurnished Rooms" (2017) i "Wanderlust" (2018) su nekako preuranjeno pristigli na račun više nego solidno odrađenog "Commuter 23" (2016), pa premda se mnogo toga u stilskom izričaju i dalje sve odvija po šablonskim preparatima, ovaj "Mindset" (ukupno 13. po redu u katalogu Blancmange) ipak pokazuje nekoliko vitalnih pomaka koje vrijedi naglasiti. U prvom redu to je specifičan tematsko-lirski sektor koji od pjesme do pjesme navodi na pomisao i efekt konceptualno sastavljenog djela kakva su se običavala raditi tokom 70-ih godina 20. stoljeća, ali u principu gledajući to ipak nije. Troling društvenih medija s ponekad čudnovatim bujicama nejasno nanizanih riječi koje u suštini predstavljaju zvuk i fonetiku umjesto semantičko-lirskog značenja, promatranje vlastitog sebe u svijetu i tumačenje ovog nereda i zbrke, te kako smo došli do ove točke gdje se mnogima čini kako nema povratka, a izgleda da je do toga i uistinu došlo proključajući u metaforički sročenoj pjesmi "Clean your house" koja je točno smještena na samu sredinu albuma i pogodna za dance/ electro-pop singl. Ili pak uvodnom naslovniku "Mindset" noseći izabrane stihove 'ne volim srijedu, ovaj dan će biti fokusiran i ničime ometen od prave akcije', a također i u narednoj "Warm reception" s obzorom u prošlost futurizma sukobljavajući The Carpenterse i Bowiea dramatično tumačeći osjećaj odvojenosti i prirodnog slijeda otuđenosti. A ključna pjesma pred sam završetak jest "Not really (virtual reality)" emotivno mračna referenca na neslaganje s današnjicom zaokruživši propitivanje argumenata da oni danas više uopće ne funkcioniraju u skladu s onim izvornim fitiljem koji i jest rezultirao poremećenim svijetom i društvenim neskladom.
Glazbena transparentnost se može učiniti plesnom poput poziva na varijacije Kraftwerk, The Human League i izabranih klupskih dance komada Cabaret Voltaire (najbolji primjer je umjerenim EBM-om obojena "Diagram" od 6 i pol minuta), elem vršnjaka iz epohe kada su Blancmange prohodali i u prvih 5-6 sezona rada ostvarili komercijalni fokus s nekoliko velikih top-40 UK hitova, međutim zahvaljujući novoj tehnologiji koja je daleko od one sofisticirane iz 70-ih i 80-ih kada su se i analogni instrumenti rabili u svrhu elektronike, ovdje praktički izuzev upečatljivog Arthurovog vokala nema niti jedan humano-fizički uljez, čak niti živi bubanj, udaraljka, bas gitara ili duhački instrument. Rad tipkovnica i programa evidentira transformaciju u elektronsku prepoznatljivost koja se nakon "Semi Detached" i "Commuter 23" nakratko, u Arthurovom slučaju pričinila da je skrenula u nepotrebni ekstravagantizam i bijeg u eksperimente, pogotovo na "Neil By Mouth" (prvi dio 2015).
Unatoč svemu, pa i mračno obojenim tonovima pjesama "Antisocial media", ovo je ustvari vrlo topao i pristupačan, čak na momente i nježno uspavan (fina laganica "Insomniacs tonight"), avanturistički ("Sleep with Mannequin" - belgijski legendarni kip Mannequin Piss) i razborito dekoriran album pun različitih glazbenih tehnika i stilizacija (minimalizam, melodičnost, trance, progressive, synth-wave, IDM...) od kojih se ne treba nepotrebno susprezati da su alternativni, pogotovo ne u 21. stoljeću. Komercijalno naštelan s nekoliko potencijalnih hitova, a opet, daleko od krucijalne pop scene i publike, "Mindset" ima izglednu budućnost barem kod starih fanova koji još nisu zaboravili prijatni Arthurov ekscentrizam.
Naslovi: 1.Mindset, 2.Warm reception, 3.This is bliss, 4.Antisocial media, 5.Clean your house, 6.Insomniacs tonight, 7.Sleep with Mannequin, 8.Diagram, 9.Not really (virtual reality), 10.When