THE STACHES: This Lake Is Pointless (Six Tonnes De Chair Records/ Five Roses Press, 2019)
Dvije djevojke i dva momka iz Ženeve momentalno žive u Leipzigu održavajući ovaj bend pokrenut još prije desetak godina jer im je osim zajedničkih intimnosti koje su s vremenom prerasle i u međusobne borbe spona bila i post-punk/ new wave crta. Tvrde da više nisu parovi već luđaci koji se nadmeću što rezultira s praskavo eksplozivnim retrospekcijama. Oni su Lise Sutter (glavni vokal, synth), Charlotte Mermoud (bas, drugi vokal), Leo Marchand (gitara) i Martin Burger (bubnjevi).
Do sada imaju 3 studijska albuma, 2 EP-ija i 2 singla, a na ovome albumu službeno objavljenom 1.III 2019. predstavljaju pozamašno reduciran spoj navedenih stilova s pop konotacijama. Osjeća se kroz pjesme i samu svirku natruha ranih The Cure, Blondie, R.E.M., Au Pairs, The B-52's, Elvisa Costella, Lene Lovich, The Fall, pa nezaobilaznog cold-wavea, no wavea, te djelomice i krautrocka, a sve je povremeno provučeno kroz kratke, ali kompleksnije aranžmane, pa je i duh progressive rocka također jedna od komponenti. Zvrkasto šaraju gitarskim riffovima, legatima i staccatima s mahom bržim i umjerenim tempovima koje odmah isporučuju u uvodnoj "Great depression" na progressive-punk/ new wave način dizajući i spuštajući tenzijue od pjesme do pjesme s ponekim psihodeličnim ubodom lascivno-revijalnog zvuka syntha a'la restoranski ugođaj, osobito u instrumentalnim komadima "Circus" razasutih u 3 stavka, te u umjerenijoj "The shape of their eyes" i "In vain" koju vokalno izvodi netko od muških članova. One brže, uvjetno rečeno punkerskije pjesme su sasvim jednostavnih gabarita u kojima nema nekih eksperimentalizacija - od primjerice "Savory savoir", "Beaver love" i "Thank God for Mc Donald's" do "Hyper punk".
Naslov albuma se referira na Ženevsko jezero i patetičnu fontanu koju su ostavili u domovini mračnijim, koji puta i namjerno stupidnim tekstovima prožetim sivilom Leipziga ostavljajući dojam ironije i cinizma kada govore o samima sebi i prokletstvu najbogatijih svjetskih zemalja jer svi od njih očekuju financijski unosne poduhvate. Međutim, bend se uopće ne obazire na materijalne predispozicije furajući svoj ortodoksno uvrnuti stav, ali bome od srca i bez ikakvog glumatanja s ponekom kritičkom pljuskom upućenom modernom društvu.
Naslovi: 1.Circus, 2.Great depression, 3.Fake stomach ache, 4.Savory savoir, 5.Beaver love, 6.Thank God for Mc Donald's, 7.WV race, 8.Circus 02, 9.The shape of their eyes, 10.In vain, 11.Circus 03, 12.Hyper punk, 13.Hummus