Sav kreativni potencijal koji je Boa pokazala na prva dva albuma očito nije komercijalno zadovoljio (premda su imali dva velika hita - "Milion" i "Jer ljubav je"), pa se ekipa okrenula daleko jednostavnijem pop obrascu bez sofisticiranja koji je umnogome kumovao slabijoj nakladi prethodnika.
U doba ere novog romantizma, Boa je bila pogrešno smatrana njihovim tipičnim predstavnikom (baš kao i Simple Minds s albumom "New Gold Dream '81'82'83'84"), pa je praktički gotovo sva njihova publika bila iz redova obožavatelja ABC, Ultravox ili Duran Duran. Da bi se iskoristila povoljna trendovska klima, Boa je ponudila devet pitkih pop pjesama izrazite romantično - ljubavne tematike pod velikim utjecajima albuma "The Lexicon Of Love" grupe ABC, što je potpuno narušilo sav šarm koji je band imao kao začetnik modernog rocka na Yu prostorima.
Glavna opsesija albuma je ljubav koju je Mladen Puljiz jasno naglasio u intervjuima kao osnovni pokretač komponiranja. Sve su to krasne ljubavne teme koje se protežu kroz spektar različitih emocija - sanjarenje, seks, erotika, različita razmišljanja o emotivnom životu, rastanak, bolna sjećanja i sl. Nakon godina i godina koje su otada prošle, sasvim lako se može zaključiti da se radi o odličnim ljubavnim pjesmama koje bi rado imali u svojoj pjesmarici mnogi hrvatski lakoglazbeni izvođači i autori uključujući i Valjak, Kazalište ili Leteći odred. Međutim, kada se komparira s estradom toga tipa, jasno je da je Boa izgubila svoju opasnost i duboku sofisticiranost čime je postala sasvim obični pop izvođač poput onovremene Zane ili Olivera Mandića. Uz sav prikazani komercijalni potencijal pjesama "Tako lijepa", "Za vezu je potrebno dvoje" ili "Pjevaj", bilo je nevjerojatno kako je ovaj album potonuo u prosječnom jugoslavenskom popu.
Album je ponovno sniman u Švedskoj (Ferger studios) i ima sve karakteristike visoke produkcije kojom su se približili radovima Bowiea ("Let's Dance"), Roxy Music ("Avalon") ili Peter Gabriela ("3" i "4").
horvi // 13/05/2004