Album podsjeća na jako lijep period u životu Jugoslovena, na vreću krompira post socijalrealizma koja se devedesetih osjećala u pomfritu, makar ođe u Baru. Još jedna crno-zelena naslovna strana, pored one Ozric Tentacles o kojoj sam pisao, s tim što je kod ove na omotu neki vid neonskog zelenog isparavanja sa hippie fontom, koji je pomalo krivudavim produžecima na određenim slovima obogatio taj hippie... Još samo hvali mađenta da upotpuni doživljaj.
"Close To The Edge" - Početak sa pticama, stari dobri uvod i efekat . Gitarska improvizacija, ritam je prlično 13th Floor Elevators, a i vjerovatno dobar razlog za još jednom pločom psihodelične muzike, doduše ne onako garažne kao 13th Floor Elevators, klavijature koje sviraju zajedno sa gitarom improvizacije i povremenim aaaa, karakterističnim britanskim, pomalo klasičnim rokerskim sviranjima sa pomalo The Doors klavijaturama, nekim Frank Zappa produžecima, sve u svemu puno sviranja. David Bowie bass elementima, promjenama, jako lijepog zvuka, možemo se sjetiti jugoslovenskog benda Jutro, pa čak I Bijelog Dugmeta, a od "stranih" The Flower Kings, sve u jednoj pjesmi, produkcijski jako zahtjevno i posvećeno, mislim ne bih se bavio dalje osim referencama, lijepim pjevanjima u stilu Avey Tare ili Josh Klinghoffera, zalaska u pop, dobrim dijelom, sa vrlo malo roka, orguljama recimo u Thom Yorke stilu svakako jako podsjeća na sobu u kojoj sam boravio, u Beogradu dok sam išao na pripreme za neki Umjetnički fakultetu , a tekst je u stilu par riječi koje mladi crtač pronalazi u otkrivanjima svoje ličnosti protiv kojeg se jako "bore" sa "Ružin Trn - Laku noć folirante", kao da su uzeli album i jakim rokom se bore protiv dosadnjikavog Yes zvuka, ili možda svjesni primjenjivosti tekstova na jednog mladog momka dok hoda Barom 80-tih, znajući tekstove sve ga podsjeća, promjene u okolini su svakako interesantne sa simfo elementima izranjanja.
"And You & I" - Akustična gitara na početku pjesme, sviranje gitare u stilu David Grubbs, par udaraca u drvo gitare i triangle koji se lupuju, upadi sintisajzera, pjevanje u svojevrsnom stilu ne možda stilski mnogo dalje od Phil Collins-a. Bas gitara na momente podsjeća na zvuk bas gitare Joy Division.a, a gitara u nastavku I dalje u stilu David-a Grubbs-a, sa vokalnim "svitanjima" i orkestraciju neke popularne rok opera. Slajderi pomalo i solo klavijatura dominiraju, a regleri se spuštaju I ostaje solo gitara, akustična. Zvuci klavijature, izmješteni u današnje mogučnosti gitarskih procesora. Tremolo i vibrato kratak period, a Squarepusher sintisajzeri, Squarepusher atmosfera, ka da padamo sa litice u crveni Ferrari. Haoso klavirski i instrumentalni, za kraj, do country akustičnih gitara za kraj.
"Siberian Khatru" - Pomalo hendriksovski upad sa bas gitarskim rasviravanjima i pratnjom, dok se sve nastavlja u nekom sintisajzerskom solu i kotrljanjima bas gitare, gitarskim pomalo psihodeličnim nastavcima kojima se treba jednostavno prepustiti, sve postaje prošlost,sadašnjost i budućnost, genijalnost studijska, bukvalno sam ostao zalijepljen za krevet i nemam ništa za reći.
Naslovi pjesama: 1. Close To The Edge, 2. And You & I, 3. Siberian Khatru