Rekao bih da iza ovog imena stoji Vasko Atanasovski iz Bernays Propagande, Xa Xa Xa i još nekih projekata, ali, dabome, nisam baš najsigurniji. Njegovo se ime poteže 'između redova' zajedno s Alavuxom koji je radio miks, te sa Sašom Pavlovićem koji je pak masterirao ovaj materijal od 40-tak minuta.
Jedine informacije govore da je ovo nastalo negdje između 2010. i 2011. na putu prema Eu zoni i to na običnom synthu Akai S2000., a sad, tko je pravi autor, hm, ne bih znao. Ali kako god, između ovih 7 instrumentalnih electro/techno komada ako ništa drugo ne nedostaje barem vrlo sočne i provokativnog mariniranja poput "Serbia is Republike e Kosovës", "Behaeded eagle", "Edie Salama" ili "διέξοδος" (grčki: izlaz) dok je sama glazba daleko skrušeniji dio kreativne rabote koja baš i ne opčinjava nekom posebnošću.
Radi se o minimalistički uređenim kompozicijama nejednakih dužina od 8 do 3 minute s jednostavnim ritmičkim linijama i harmonijama proizašlim očito iz electro utjecaja 80-ih s minornijim efektima i insinuacijama na acid-house i breakbeat 90-ih kombiniranih s hip-hop manirima. Ima u tim relacijama podosta svega i svačega nafilanog kroz slobodne fuzije rada tipkovnice, no sama instrumentalizacija pati od monotonije očitog samozadovoljstva u proizvodnji electro-tech zvuka koji u krajnoj liniji baš i nema neki osobiti poziv na dance podij. A s druge strane, nije baš niti usmjerena ka eksperimentalizaciji, pa stoga i nisam nešto osobito oduševljen čitavim dojmom, no to nikako ne znači da se morate složiti s mojim mišljenjem.
Naslovi: 1.Na minimal crackhead_01, 2.Serbia is Republike e Kosovës, 3.διέξοδος, 4.Ektos city, 5.Behaeded eagle, 6.Edie Salama, 7.Xryshaygh