Eksperimentalni noise-industrial/electro album osebujnog individualca iz Slovenije je apstraktna satira na njegovu blisku okolinu.
Treći autorski rad electro-noise meštra iz Slovenije prilično je naporno djelo za slušanje u 'tanane' i s onoga globalnog aspekta može ga se promatrati kao svojevrsnog nasljednika klasične noise-industrial ostavštine Throbbing Gristle koji su znali 'piliti' po sat vremena sa eksperimentiranjima. Razlog je jednostavan; unatoč što Udo koristi standardni zvuk elektronskog harsh-noise stila, ovaj album sa samo jednom istoimenom kompozicijom u trajanju od punih sat vremena dozvoljava slušatelju da se doslovce 'odmara' u brojnim intervalima u kojima se očekuje nekakva promijena. To su vrlo grubi i ekspresivni zvukovi elektronskih pomagala procesuirani kroz tko zna kakve kompjuterske programe koji su oblikovani jednostavnom tehnikom 'lijepljenja' sekvenci u različitim duljinama. Neke od njih sadrže vokalne samplove koji su uzeti iz tko zna kakvih kompozicija, te su provučeni kroz urnebesne hardcore oscilacije s kojima se doslovce masira mozak, ali se mora primjetiti da Udo pri tome veoma pazi na harmoniju, pa čak, makar koliko god da to djeluje satirično, i na određenu melodioznost. Naravno, sve predočeno je u posve slobodnoj formi gdje je najviše pažnje posvećeno improvizacijama grubih šumova.
Prvih 8 i pol minuta je vrlo agresivan komad elektronske buke, narednih 12-estak su znatno umjerenijih frekvencija koje skoro da graniče s ambient-noiseom koji je ispresjecan grubim ekspresijama (ima i zvukova nalik na šum vjetra), potom se radnja odvija kroz oštro reducirane vokalne samplove s mnogo halova koji se pretvaraju u potisnuti sistem nalik na cijevaste šumove starih audio kaseta pojačanih do maksimuma. Oko 40-te minute revalorizira agresivan početak sa slojevitijom nadogradnjom u koju su ponovno uključeni vokali u posve košmarnom izdanju reproducirani naopačke, a pred samim krajem doslovce se igra eksperimentima hedonistički se prepuštajući noise improvizacijama sa delayom, reverbom i echo efektima. Sve skupa po formatu ima spomenuti Throbbing Gristle šlih na Merzbow način gdje nema copy/paste nizanja dionica, već su sve sekvence improvizirane na licu mjesta. Ovakva glazba da je odsvirana na bilo kojem klasičnom glazbalu od violine do električne gitare isto bi zvučala neurotično, kakofonično i disharmonično jer nije zarobljena u standardne glazbene sheme koje preferiraju melodiju i ritam kao osnovni temelj 'ljepote'. Ovdje je ljepota u uglavnom 'neprijatnim' zvukovima, no ako se to ne uzima zdravo za ozbiljno, u ovih 60 minuta Udo je podario autorski originalan pečat jedne zdrave zafrkancije na temu 'opkoljen sam idiotima' koja se po ideji može otprilike usporediti sa posljednjim singlom Slobodan Kajkuta "Glue Sniffer".
Uz prethodna dva albuma objavljena za Smell The Stench i Love Torture Records, Udo Kier je objavio još 3 split izdanja "Split tape C-24 with Paregorik" (2009, To Hip To Hop Tapes; limitirano izdanje u 20 komada), "Split tape C-20 with Sonic Disorder" (2010, Disorderly Domain 2010) i "4 way split net release with Jerking off Coma Patients, To-Bo and Acustic Terror" (2010, Industrial Noise Records), te jedan 3'' cd pod naslovom "Untitled 3''" (2010, Debila Records) u tiražu od 14 kopija.
ocjena albuma [1-10]: 6
horvi // 09/11/2010