home > mjuzik > Gateway to Oblivion

kontakt | search |

GLIS: Gateway to Oblivion (Alfa Matrix, 2024)

Američki EBM projekt Shaun Frandsena i Andreje Ashdown iz Seattlea odavno je sveden na Frandsenov oneman band. Još 2003. su se razdvojili, a potom je Frandsen bio povremeni klavijaturist i bubnjar slavnih Combichrist, te je onda već na samome početku sve jasno. Ipak, ovdje su manje-više zvuk i stil svedeni na pristupačan future-pop za plesne podije kolaborirajući od bazičnog synth-popa i darkwavea sve do techno-industrial nabijenih ritmova uz moćnu produkciju Sebastian Komora.
[  ]

Tematski, album se vrti oko standardiziranih vizura uspona čovječanstva u friškoj suradnji s najsuvremenijom tehnologijom razmatrajući koristi i zablude stvarajući interesantan dramaturški zaplet kojim se provlače intimne afere prepletene s jakim društvenim revoltom, otporom i borbama. Valja napomenuti da je ovo prvi kompletan album nakon skoro 12 godina pauze pokazavši da kreativan resurs još uvijek postoji; prethodni album "Phoenix" je bio svojevrstan eksperiment s utjecajima post-punka, a ovaj je sa željom pomicanja plesne elektronske scene korištenjem analognog i digitalnog alata s poprilično sirove, iskonske energije.



Od 10 raznolikih tema koje otvara atmosferična lamentacija "Into the flames" polupjevanim arijama što se pretvaraju u ogorčeni krik upozorenja prizivajući nostalgičan pasijans Nine Inch Nails i Depeche Mode preko synth pop uboda "Ascension" i instrumentala "Mexico", glavni singl "Control" se obrušava u techno/ big beat kanalizirajući energiju od primjerice Underworld u prodornu, upozoravajuću mehaniku "No time to sleep", te industrial-noise EBM teme "Cut away the demons" i završnu "Damaged" s bojnim pokličem 'nikada se nećemo predati!', a tu je i gostovanje stare mu partnerice Jennifer Parkin alias Ayria u privlačnoj osveti "Dream chaser" koja pak ima usku poveznicu s darkwave/ coldwave pjesmama "Angels (deliverence)" i "We live in the Iceage". Svakako, ovo je dobrodošao album za obaveznu set listu svakog dark/ EBM partyja zahvaljujući mnogim detaljima, analognim arpeggima i acid ritmovima u znatno svjetlijoj i ne toliko sumornoj slici kakvom su mu obilovali raniji, koji puta i teže prohodniji radovi. A kao prilog tome ide i nedavna obrada "Sex object" Kraftwerk koja se na žalost ne nalazi u ovoj kolekciji.

Naslovi: 1.Into the flames, 2.Ascension, 3.Control, 4.Cut away the demons, 5.No time to sleep, 6.Mexico, 7.Angels (deliverance), 8.Dream chaser (feat. Ayria), 9.We live in the Iceage, 10.Damaged

Ocjena (1-10): 7,5

horvi // 05/12/2024

Share    

> mjuzik [last wanz]

cover: Maori i crni Gonzales

ATHEIST RAP: Maori i crni Gonzales (2024)

| 09/12/2024 | pedja |

>> opširnije


cover: Stranci, EP

SCARLET NOTES: Stranci, EP (2024)

| 06/12/2024 | horvi |

>> opširnije


cover: Gateway to Oblivion

GLIS: Gateway to Oblivion (2024)

| 05/12/2024 | horvi |

>> opširnije


cover: Semi-final Hour of the Flood / Drunk Love Music / Zamka

ON TOUR / GLIB / BAOBAB: Semi-final Hour of the Flood / Drunk Love Music / Zamka (2024)

| 05/12/2024 | pedja |

>> opširnije


cover: Emanations of Forgotten Past

LABOUS an ANKOU: Emanations of Forgotten Past (2024)

| 03/12/2024 | edo žuđelović |

>> opširnije


> chek us aut!
> diskografija
cover: Gateway to Oblivion
  • Extract Demos 2000-2001 (2000)
  • Extract (2001)
  • Balance (2003)Equiblirium (2003)
  • Disappear! (2004)
  • Nemesis (2005)
  • A Shot and a Bassline (2008)
  • Apocalypse Parties, EP (2012)
  • Phoenix (2013)
  • Gateway to Oblivion (2024)
  • Drty Fckn Dsko, EP (2024)
  • Sex object, single (2024)

> linkz
> rilejted? [@ terapija.net]
> last [10] @ terapija.net

well hosted by plus.hr | web by plastikfantastik*