Za početak kako si došla od Sabine Herman do Queen of Sabe?
S pisanjem autorskih pjesama krenula sam prije nekih desetak godina, kada me prijatelj iz školske klupe, i moj današnji producent, Mark Mrakovčić nagovorio da ih snimim u njegovom studiju. Prošle su godine, ja sam puno radila na materijalu, katkad snimala, no ništa ozbiljnije od toga se nije desilo. 2010-e sam se prijavila na jedan zagrebački demo natječaj i, potpuno neočekivano, pobijedila. Tada sam i počela nastupati i pokrenula se cijela priča oko Queen of Sabe (što je, usput, bio samo nadimak koji mi je dao srednjoškolski prijatelj, a koji je ostao vezan uz moju glazbu).
U drugoj transformaciji si se od kantautorice s gitarom i pjesama na engleskom pretvorila u pjevačicu ispred benda s pjesmama na hrvatskom. Kako je došlo do te transformacije?
Započela sam sama, no vrlo brzo mi se pridružio Neven Krčmarek na gitari i u toj smo postavi nastupali godinama. Nisam imala potrebe ni želje za većim bendom jer su i moje pjesme bile intimnije, više akustične i jednostavnije. Kroz godine se promijenio moj stil i poželjela sam nešto drugačije. Ova bendovska varijanta krenula je zapravo s "Tragovima". Što se promjene u jeziku tiče, godinama sam pjevala na engleskom jer sam se tako najbolje osjećala i nisam to htjela promijeniti. Odrasla sam uz stranu glazbu i bilo mi je nekako prirodnije na taj se način izraziti. Na hrvatskom sam počela raditi iz čiste znatiželje. Svidjelo mi se puno više nego što sam očekivala, ovo mi je potpuno novo iskustvo.
Da li u skorije vrijeme imaš u planu još koju transformaciju?
Haha, nikad se ne zna. Ono što bih trenutno voljela je ubaciti još pokoji instrument u bend, da sve skupa zvuči malo bogatije i bliže albumu. Traži se klavijaturist/ica! :)
Prvo smo čuli "Tragove" na istoimenoj kompilaciji Croatia recordsa. Koliko je ona bila važna za nastavak?
Pa bila je dosta važna. "Tragovi" su bili moja prva pjesma na hrvatskom, a s njom sam i ostvarila svoju prvu suradnju s diskografskom kućom. Urednik Davor Drezga ponudio mi je da sudjelujem u indie kompilaciji i nisam puno dvoumila, sviđao mi se cijeli koncept. Odnos sa Croatia Recordsom otpočetka je bio vrlo korektan i brzo sam odlučila snimiti cijeli album pod njihovim okriljem. I - "Tragovi" su postali album prvijenac. Mnogo toga se promijenilo od tada, samo na bolje, mogu reći.
Nakon toga, došao je debi album "Tragovi". Album je vani već skoro pola godine. Kakvi su dojmovi. Tvoji, publike, kritike?
Iskreno, nisam naletjela na niti jednu lošu recenziju, dapače, stvarno sam zadovoljna kritikama. Ne znači da ih neće biti, naravno. Sretna sam, to je moj prvi album, puno sam uložila u njegovo stvaranje i naravno da sam zadovoljna rezultatom. Dobri komentari i podrška samo sve čine još ljepšim. Sada sam fokusirana na promociju singlova i još sam dosta entuzijastična oko svega.
Neizbježno pitanje su uzori?
Ja sam nepopravljiva grungerica. Prvi bend u koji sam se zaljubila i zbog kojeg sam dobila želju da primim gitaru u ruke bio je Pearl Jam. Inače sam fascinirana i radom John Frusciantea koji me na neki način potaknuo da krenem pisati svoje pjesme.
Koliko je namjerne sličnosti u video spotu Nismo bogovi s Thank you od Alanis Morissette?
Iskreno, ne vidim toliko podudarnosti osim u nekim banalnim detaljima, svaka eventualna sličnost je slučajna. Mi smo, u skladu sa samom temom pjesme, htjeli prikazati "ogoljenost" čovjeka i podsjetiti da zaista nismo bogovi. A što je Alanis u svojoj pjesmi htjela reći, ja ne znam.
Kakvi su planovi za dalje?
Pa budući da je album friško vani zasad mislim samo na njegovu promociju, znači koncerti i ostalo. Već lagano radim na novim pjesmama, no vjerujem da se još neko vrijeme neću vraćati u studio. To ostavljam za sljedeću godinu. Usput, u petak je izašla jedna lijepa kompilacija pod nazivom "Zimzeleno a novo" (glazbena akcija Music Puba i Croatia Recordsa), na kojoj sam imala priliku obraditi pjesmu "Kuća za ptice" od Gabi Novak, tako da sam trenutno mislima u tom singlu i snimanju novog spota, koji uskoro i izlazi.