Art petorka iz Sheffielda, umjesto trećeg albuma odlučili su se objaviti kolekciju ranih singlova. Ona sadržava sve pjesme s prva četiri 7'' singla uz jednu neobjavljenu pjesmu (Peterborough). Nakon odličnog nastupnog albuma "Someone to Drive You Home", kojeg je producirao Steve Mackey (ex PULP) i prilično lošeg "Couples", kojeg je "uništio" Erol Alkan, LONG BLONDES su odlučili malo dobiti na vremenu dok razmišljaju na koju će stranu poći.
"Singles" se iz tog razloga činio logičnim odabirom. Tri od tih pjesama su objavljene na debi albumu (Giddy Stratospheres, Lust In Movies i Seperated By Motorways), no u malo izmijenjenim verzijama. Uzori se mogu tražiti u širokom rasponu od popa šezdestih, preko postpunka i new wavea do njihovih sugrađana PULP-a, dok se stil pjevanja Kate Jackson, najlakše uspoređuje s Debbie Harry.
Textovi pjesama izvučeni su iz svakodnevnog života i najčešće su ljubavne tematike, s jako puno referenci iz svijeta muzike i filma. Tako se u Lust in Movies spominju underground i art glumice iz 50ih i 60ih Edie Sedgwick, Arlene Dahl i Anna Karina, a Appropriation (By Any Other Name) je homage Hitchcockovom filmu "Vertigo". U Autonomy Boy spominju se RAMONESi…
Nažalost, "Someone to Drive You Home" i dalje ostaje nešto najbolje što su THE LONG BLONDES objavili. Ovo bi izdanje preporučio samo fanovima, ako ih ima, pogotovo zato jer su tri najbolje pjesme s ovog izdanja objavljene i na spomenutom debiju.