'Ma dosta mi je čekanja', vjerojatno je u nekom trenutku jednog presudnog dana unazad zadnjih 10-ak godina sama sebi rekla bombarderka Cindy, cijelom svijetu znana kao frontwoman The B-52's (u duetu s Kate Pierson i muškom grlenom atrakcijom Fred Schneiderom). Jer, matični bend se nakon povratničkog, pa i solidno uspješnog albuma "Funplex" (2008., USA no.11, UK no.73) skupljao u kojekakvim postavama vrlo rijetko, tek tu i tamo za neke prigode dodjela nagrada, humanitarnih akcija sa samo nekoliko zvaničnih samostalnih koncerata i tek dvije turneje kada su između ostalog utrpani 2012. u nostalgičan new-wave united tour s The Go-Go's, Tears For Fears, The English Beat, The Psychedelic Furs, Simple Minds, Boy George & Culture Club i Thompson Twins. Bend je na koncu 2022. odradio oproštajnu turneju s KC and the Sunshine Band, ali završni nastup još nije utvrđen.
Cindy je u aktivnijim fazama The B-52's često bila suradnica s primjerice Ramones, Debbie Harry, Melon, BadBob, Dreams So Real, Yazoo, Junior Senior, nastupala u soundtrackovima i dvaput se pojavila u filmovima "One Trick Pony" (1980) i dokumentarcu "Athens, GA: Inside Out" (1987). Tek u posljednjih desetak godina se počela baviti solističkim pjesmama van matičnog benda angažiravši elektronske glazbenike i producente Suny Lyons i Ryan Monahan prvo objavivši dva EP-ija "Sunrise" (2016) i "Supernatural" (2017), a onda i debi album "Change" koji su pokazali da se njen stil nadaleko odmaknuo iz sjene slavnog benda u moderni elektronski stil koji je ostao dosljedan alternativnim i punk korijenima.
Kao što je jako dobro znana da umije snažno prenositi emocije i raspoloženja svojim iznimno melodičnim, a često i neuhvatljivim glasom kojim je utjecala na brojne alternativne i mainstream plejade tokom najmanje 4 protekle decenije otkako se zaorio prvi, istoimeni The B-52's album (1979) prodat u milijunskom tiražu, ona je stvorila impresivan artistički rejting gotovo do nedodirljivosti i nedostižnosti. Ovdje, na ovome drugom solo albumu nastavlja sa započetom elektronskom stilizacijom u kojoj još gostuje stari The B-52's bubnjar Sterling Campbell i Maria Kindt koja je napravila gudačke aranžmane, a osnovna fabula je u slojevima ljudskosti, užurbanom tempu života, intimnim, emotivnim preokupacijama, te šarenim izljevima dinamičnih preokreta punih dramatike i katarzi.
Otvara ga zarazni synth-pop singl "Midnight" himničnog indie raspoloženja koje se suptilno ulijeva u "Overboard" da bi u zlokobno postavljenom industrial gothicu "Daydreamer" skrenula u mračnije životne sfere. Daleko raspoloženiji je mekani r'n'b "Wait" s očekivanjem nekog novog electro/ new-wave proljeća koje, usput, dolazi svako malo u zadnjih dvadesetak godina nastavljajući ambijentalnim dream-pop stiskavcima "Hold on" i "Within", a onda iskače još jedan potencijalno rasplesani hit grozničavog filmskog sanjarenja "Delirious" kao da je rađen u Moroderovoj electro-disco produkciji. Gudači su dobili svoje mjesto u prpošnoj "Blossom", taman negdje u fahu elektronskih plesnjaka Visage, Ultravox, Classics Nouveaux i Duran Duran, odnosno new romanticsa dok su zadnje dvije uronjene u eterične balade - "Find me" s primjesama Kraftwerk faze "Trans-Europe Express" i lijepom dream-pop završnicom "Not goodbye" pjevajući 'ovo nije zbogom', a valja se nadati da i nije.
Bože moj, ovakva umjetnica (trenutno ima 66 godina) još uvijek ima kreativne snage da ponovno razmatra niz detalja vlastitog i tuđih života dobrano ostavivši prošlost tamo gdje joj je i mjesto napravivši s besprijekornom lakoćom ovih nešto više od pola sata materijala sa suvremenim elektronskim dizajnom. Izvrčući poetiku iznutra ka van i obratno, miješa rakurse i stavove, a pri tome nema nikakve kolateralne štete za same pjesme. Ne koristi nikakve kalupe matičnog benda što je u samoj interakciji s publikom možda i nepovoljna startna situacija s obzirom da bi većina fanova očekivala one zvrckasto iščašene pjesme, tako da će njeni najveći dometi ipak ostati oni koje je napisala, otpjevala i snimila na svim albumima The B-52's, ali ovaj album drži prste na pulsu moderne pop glazbe 21. stoljeća i zahtijeva dobar dio pozornosti kroz ovakvo kaleidoskopski šareno putovanje s nekoliko potetnih hit singlova.