Konstantnost prisustva pojačala u sviranju, stvaranju muzike, je primjetna dok slušam ovo izdanje. Ta noise muzika je pomalo dosadna, poimanjem svega do sada što može značiti nov zvuk, nove tendencije u noise muzici... Dosta usporen doživljaj buke koji možda nije toliko dosadan njemu dok snima, ili dok mijenja postupke, ali je njegova potreba čija je muzika zastupljena na mnogim izdanjima sama po sebi dosadna, naravno pišem iz ugla nekog ko snima noise i ko je znao da na pojačalu sluša razne distorzirane periode, izranjanja iz gomile efektima uzburkane buke.
Dosta sve nekako odvlači buku kao potencijalni žanr u stvaranje istog, jer imam osjećaj da svi noise-ri koji koriste efekte u pedalama proizvode buku, jedno, koje ako bi slušali viđeli bi samo drugačije informacije u naslovima pjesama, snimaka, i to je neki pravac djelovanja u kulturi takođe. Dosta toga što čujem ima određeno uporište u snovima poput niti koje vežu sentence odsanjanog, koje je meni, moram da priznam, jako traumatično da stvorim kao muziku od opšteg značaja za društvo. Možemo reći za njih da su ovo ili ono, pa čak i najgori fašisti, ali kad su u pitanju postupci od opšteg značaja tu komunikacija postoji sa svakim čovjekom, sa bilo kojim stavom ili opredjeljenjem i obično je #dobar, tu sužavam svoje mišljenje zbog televizijskog pravca i opšte kritike koja je upućena iz određenog koristoljublja da se kaže nešto što se zapravo ne misli masažom određenog plavo bijelog krečnog simbolično fašističkog, koje tjera ljude u propast, bez obzira na taj momenat priznanja u kojem iskreno smatram ko sam. Taj pokvareni, pseći aktivizam je za mene najgore moguće zlo ovog svijeta, društva, koje ima za cilj da zloupotrijebi bilo čiju potrebu da govori i razmišlja. Ono što je dobro je momenat prelaza sa snimka pod brojem 1 na snimak broj 2, i izdanje ima upravo taj smisao prepoznavanja različitosti dva snimka, taj "prekidač". Određene kapljice na rukama kojih se sjećam koristeći motornu šegu, dok slušam OBLIVION 3B, kao da se ponovo dešavaju, mislim, možda je ta tjeskoba rada sa motornom testerom, zašto ne i konkretan rad sa motornom šegom našao svoje mjesto u jednoj noise snimci. Ta opasnost nužnog početka postoji u njegovoj muzici kao svojevrsni prelazak na nešto što je hibrid metala, može se nazvati određenim imenom koje već postoji u upotrebi ali nije dovoljno precizno da objasni Final, možda muziku koju snima sa Jesu.
Naslovi:
1.OBLIVION 3A 35:39
2.OBLIVION 3B 38:50
ocjena albuma [1-10]: 7
edo žuđelović // 30/12/2022