home > mjuzik > Venom

kontakt | search |

SISTER IODINE: Venom (Nashazphone, 2018)

U najavi, kao da gazi Moog Taurus bas dubine sa šumovima magneta. Blagi dodir zvuka koji postaje dio sobe u kojoj slušam album, kao da su tu u našoj sobi prisutni, traže određeni pravac sa zujanjima oko glave, lomovima, hororima nekih ugašenih preduzeća, oštrih jako, produkcijski dovedenih do savršenstva nalik nekoj jutarnjoj šetnji blizu mora oko 11 sati ujutro.
[  ]

Distorzije dominiraju sa nekim procesnim nedefinisanim krajevima, završecima. Činele koje dramatizuju dodatno skupljanje distorziranih vrištanja koje druka wahove ili vokalno ih proizvodi, vrišti. Pakao, horor se ne završava. Šumovi sa fidbekom u stilu jedenja iz ruke, kao da je neko bacio metalnu šipku u zatvorenu prostoriju i počinje šutiranje kanti od gašenog kreča, detonacije. Vrištanje, skoro ludačko i plačna borba za vazduh. Kao da izgovara "All eyes on me" kroz vrisak što je 2 Pac vjerovatno iskoristio kao šalu na račun tog dranja, sljedeću riječ koju izgovara nalik razor, pa onda kao da povraća.



Zavijanja mračnih sinteza modularaca u noći kojima se samo diode vide dominira nekako albumom. Kolonijalni bubnjevi, a struganje je toliko u određenom momentu dosadno kao da je sve ono s čim proizvodi buku nategao do bezidejnog pucanja, do jednog završetka. opet boje na koju pjeva Sinan Sakić. Vrisnu opet :). Kao da smo pored duševnog bolesnika, a na vezi imamo rođaka. Kao da su balone naduvali i pustili da cvili vazduh iz njih, trube specijalnih potreba sa naglaskom na medikamente.



Industrial po malo u koji oni vjeruju da je no wave tj. postoji uvriježeno mišljenje. Počinje lopovska sa Lightning Bolt vrištanjem. Ptice opet. Ulazim u jednu završnicu na kojoj pomišljam da ću stvarno manje da slušam ove albume, sve jedno isto. Komercijalni noise do bola, znači još komercijalnije noise izdanje nisam čuo sa sve prostituisanjem amplifikacija sa pojačala, kao da će smak svijeta, a ne Smak i Azra. Ne znam je li neko ko čita ove redove E-Play čuo, ovo bi basistkinja gotivila, jer ona je na ovom tragu, zadatak je dat da se najžešća komercijala čuje u Srbiji, ko nije pobjegao od toga moraće da opstaje i u tome, nego mi kao da nismo pedal efekat viđeli u životu, a dobro za tu publiku, nije ni čudo što se samo heroin nudi onima koji oće tako da razmišljaju.



Sinan...ko voli prodaju i kritiku, najgluplju moguću koju možete u životu da pročitate na inostranim sajtovima, neka udru.

ocjena albuma [1-10]: 3

edo žuđelović // 09/07/2022


PS: Pjesme:

A1 Blaaack
A2 Øutre-Mer
B1 Nous Sommes Surannés (Vivons De Nos Idéaux Passés)
B2 I'm Game
B3 Æmbre
C1 Refonder
C2 I T
C3 Phaze /
D1 The Female
D2 Glóck
D3 Venom Horizov
Share    

> mjuzik [last wanz]

cover: Necrotic Biomechanics Immortalitatis

POLTERNGEIST: Necrotic Biomechanics Immortalitatis (2024)

| 19/04/2024 | edo žuđelović |

>> opširnije


cover: Nisi imela dobrih namenov, madame Šwa

MATEJ KRAJNC: Nisi imela dobrih namenov, madame Šwa (2023)

| 18/04/2024 | horvi |

>> opširnije


cover: The Mood I'm In

TONY HADLEY: The Mood I'm In (2024)

| 17/04/2024 | horvi |

>> opširnije


cover: Resurrectionis

THE AMBIENT HERMIT: Resurrectionis (2024)

| 17/04/2024 | edo žuđelović |

>> opširnije


cover: Under the Elm Trees

YEKO ONO?: Under the Elm Trees (2024)

| 16/04/2024 | horvi |

>> opširnije


> chek us aut!
> diskografija
cover: Venom
  • Demo, 1992
  • ADN 115, Zeitgeist, 1994
  • Pause, Zeitgeist, Semantic, 1996
  • Helle, Textile Records, 2007
  • Flame Desastre, Premier Sang, 2009
  • Sister Iodine / Masaya Nakahara - Meth: Live In Tokyo, Premier Sang, 2010
  • Blame, Premier Sang, 2013
  • Venom, Nashazphone, 2018

> linkz
> rilejted? [@ terapija.net]
> last [10] @ terapija.net

well hosted by plus.hr | web by plastikfantastik*