Čudaci iz Sheffielda su objavili prvo izdanje u 2022. godini. Pitate se kakav je ovo bezvezan uvod? Eh, svašta se izdešavalo s njima. Postali su još otkačeniji, neurotičniji i šašaviji. Kako su stariji tako su sve neobičniji i živo im se fućka za nekakve standarde i konvencije. Rade kako hoće i nije ih briga za feedback, a pogotovo komercijalni učinak premda su pred desetak godina bili na pragu mainstream uspjeha.
Nakon soundtracka "No Man's Sky: Music for an Infinite Universe" http://www.terapija.net/mjuzik.asp?ID=25069 (2016) su diskografski mirovali pune 3 godine, a onda su pokazali svu svoju neobičnost sabravši brdo snimaka nastalih u periodu od 5-6 godina objavljujući svaki mjesec po jedno, uglavnom EP izdanje s radnim naslovom "Unreleased/Unreleasable Volume 4" ili skraćeno "U/U Vol. 4", a datumi su bili svakog 1. u mjesecu počevši od svibnja 2019. sve do travnja 2020. što je ukupno 12 radova izdanih isključivo na bandcampu. Čak su odustali i od paypal sistema, te su u nekoliko navrata davali besplatne downloade.
Nakon toga su se bacili u korona fazu ponudivši jedan koncertni zapis iz 2017., pa dvije kompilacije najboljih trenutaka "U/U Vol. 4", a onda konačno i jedan 'pravi' album "replicr, 2019" za Superball Music koncem 2020. s kojim su došli na škotski no.63. Nastavak nove epopeje je uslijedio u 2021. kada su realizirali 4 covid-19 EP-ija snimanih na različitim lokacijama (Berlin, Sheffield, London) pod radnim projektom Wreckage System s pojašnjenjem da prikazuje kronične periode svakih 65 dana statike života u lockdownu budućnosti bez budućnosti. To su uglavnom popratna izdanja beskonačnog soundtracka s izrezanim disjunkcijama obješenim preteškim sidrima koja ne mogu vući u maglu digitalne prolaznosti, a u tu svrhu su pokrenuli i zasebnu stranicu www.wreckage.systems.
"Debris" je peti nastavak ove plejade insinuirajući soundtrack za film koji još nije snimljen. Jutarnji je trenutak težine postojanja 2021. i 2022. nakon što je ista takva pogađala i postojala 2020. iscrpljenim zarđalim putešestvijama namotanih opruga radio smetnji, interneta i sumnjivih povratnih informacija senzorirajući različite sitnice iz vremena lockdowna. Nađe se nostalgije, atmosferičnih relacija, obavezne psihodelije, eksperimenata do mile volje, pa ponešto i post-glitcha, a sve su to mahom isjeckani i rascjepkani prizori kojekakvih sličica od minute-dvije "Future without future" do ponekog komada od 5-6 minuta, ali u ovih 55 minuta nema onog očekivanog plesnog elektronskog post-rocka. Čak nema niti gitara, zvuk je kompletno elektronski, vrlo mračan s ponekim prozračnim figurama u lucidnim stereofoničnim egzibicijama ("Z2"), koji puta se odšeta u drone ("Detext V2/ excerpt", "The flood pulse"), prostornu akustiku ("Unravelling V2/ excerpt"), noise ("Post-keyhole"), kišoviti ambijent ("Procedural piano during a storm 300621") oivičen datumom 30.06.21., a tu je prisutno još nekoliko datuma u nazivima kompozicija snimanih od 2017. do 2021. godine. Na ples tek djelomično podsjete pred sam kraj ovog čudnovatog soundtracka u kratkoj, dvominutnoj temi "65AWAREZ crack screen audio", no to je suviše daleko od dancefloora isto onoliko kao što se maštalo o nekakvom masovnom provodu u klubu uz DJ-a ili živi bend.
Moguće da je ovo zadnji rad u tom Wreckage System nizu jer je usljijedilo povoljnije doba otpuštanja mjera karantena, izolacija i lockdowna. Moguće. Ali tko zna što nosi budućnost bez budućnosti.
Naslovi: 1.Debris - intro, 2.Bit drift (excerpt), 3.Z2, 4.WS_Ad-Future without face, 5.Detext V2 (excerpt), 6.The flood pulse, 7.WS_Ad-Japan, 8.Unravelling V2 (excerpt), 9.WS_Ad-Flood, 10.Post-keyhole, 11.Procedural piano during a storm 300621, 12.Mountain render 260917, 13.Field recording of a system chrash 290621, 14.65WAREZ crack screen audio, 15.Cyclone capture 20221-01-07, 16.Pianoblivion, 17.System65