Nastavlja se realizacija snimaka s proslavljenog 'povratničkog' albuma "ACR LOCO" preko ovog drugog po redu EP-ija znakovitog naziva "A Certain Ratio: Extended Play, Collaboration". Da ne bi bilo zabune ako netko pomisli kako su im kratice na nekolicini izdanja nabacane bezveze i bez smisla.
Ovih kratkih 17 minuta je poveznica s ostacima snimaka, te novim varijantama ranije objavljenih pjesama u kojima su pozvali nekoliko prijatelja da ih upotpune svojim nadahnutim improvizacijama. Stvari kreću od rasplesanog house komada "Emperor machine" posvećenog njihovom najvećem fanu DJ-u, glazbeniku i producentu Andrew Weatherall Weekenderu koji ih je inicirao da se ponovno sakupe, a kako je tokom snimanja postojala ideja da realiziraju neku kolaboraciju do koje, na žalost nije došlo jer je preminuo, ovdje mu bend vraća uslugu na način koji bi mu se vjerojatno svidio. Naravno, riječ je o kombinaciji stilova iz 80-ih i 90-ih isprepletenih elektronikom, no sve je ovdje odsvirano analogno i nije daleko od onoga što je Weatherall radio s Happy Mondays. Kolaborant u ovoj prilici je Andrew Meecham aka The Emperor Machine, također DJ iz Zlatnog Lava gdje su se svi oni ustvari i susretali razmatrajući o mogućim suradnjama.
Inače, ACR često u svoje svirke znaju uključiti DJ setove The Emperor Machine, a baš jednom prilikom na koncertu u Birminghamu 2019. došao je i sam Weatherall odjeven u velike, široke kratke vojničke hlače i prsluk njemačke vojske, te je mislio da izgleda poput pravog fana ACR, međutim, zapravo je djelovao poput Don Estelle iz filma "It Ain't Half Hot Mum", ha-ha-ha! Kako god, posvećena mu je i naredna "The guv'nor" s mračnijim elementima pogonski umjerenijeg tempa iskrivljenim devijacijama stvarajući osjećaj jedne senzibilnije vrste nesreće. Ovdje su synthovi u drugom planu, a isturena je bas gitara i gitarske distorzije s ukletim vokalima u psihotičnim emocijama kaotičnih valunga. Nasuprot tome "Yo Yo Grip" je tipičan disco, inače prerada jazz-funka "Get a grip" s povratničkog albuma gdje pjeva pokojna Denise Johnson kojoj su ovdje priključeni Jacknife Lee i Maria Uzor iz Sink Ya Teeth produljujući život pjesmi s drugačijim synth tretmanima, dok je završna "Musik kontrol" nadogradnja teme iz 80-ih: izuzeta je gitara, uključen elektronski pasaž pun eksperimenata i odmah sve funkcionira poput novog poziva za plesni acid-house podij na kome gostuje Chris Massey.
Sav ovaj osvježeni zvuk starih, novih, a i prerađenih pjesama ima kaleidoskopski šarm široke transformacije potaknut suvremenom tehnologijom, međutim uz producentske cake, ovdje je u potpunosti sve odsvirano na žive instrumente s burnim utorima i zavijucima tvoreći, takoreći bezvremensku plesnu glazbu koja je kao takva zvučala i u onim avangardnim vremenima ranih 80-ih kao i u ovo doba zahvaljujući pronicljivoj aranžmanskoj strategiji 'povuci-potegni' s mnogo nepredvidljivih trenutaka. Također, ovo može biti i zamka za neupućene da je u biti ACR elektronski bend sklon programiranju i sampliranju, ali priznali ili ne, nikako ne upadaju u zamorne sekvence s kojima ne bi znali kuda osim u repeticije. Pa, naprijed na ples, a naredni EP "ACR:EPR" pristiže vrlo brzo.
Naslovi: 1.Emperor machine (ACR vs. The Emperor Machine), 2.The guv'nor, 3.YoYoGrip (feat. Jacknife Lee & Maria Uzor), 4.Music kontrol (ACR vs. Massey) (feat. Chris Massey)