SIMON REYNOLDS: Energy Flash (Naklada LJEVAK, 2009)
Rave scena kakva je postojala od sredine sedamdesetih u nekim od tada najmodernijih i najrazvijenijih gradova poput New Yorka, Chicaga ili Londona opisana je ukratko na poleđini knjige: ''Ako je rock glazba govorila o iskustvu - autobiografskom ili izmišljenom - rave je konstruirao jedno iskustvo: zaobilazeći tumačenje, slušatelj je ubačen u vrtlog povišenih senzacija, apstraktnih emocija i umjetne energije. Rave glazba predstavlja fundametalan raskid sa rockom, ili barem dominantnom (engleskom) književnom i socrealističnom paradigmom rock kritike, koja se fokusira na pjesmu i priču. Rave je od samog početka nešto više od glazbe i droge; rave je matrica životnog stila, ritualiziranog ponašanja i vjerovanja. Običnom promatraču možda dijeluje kao neki uvrnuti kult, no za sudionike rave je poput religije.''
Energy Flash - Simon Reynolds
Kroz putovanje koje je detaljno opisano u knjizi vodi nas sam autor a osim ove knjige autor je nekoliko vrlo zapaženih izdanja od kojih su posljednje objavljene, Rip It Up and Start Again: Postpunk 1978 -84 i Bring the Noise: 20 Years of Wrtiting About Hip Hop. Objavljuje i u publikacijama kao što su New Yourk Times ili Uncit. U knjizi je opisan kompletan početak rave revolucije koje se počela dešavati negdje sredinom sedamdesetih godina, paralelno u Europi i Americi ali u dosta velikom kontrastu jedno naspram drugog. Opisuje se i uloga sintetičkih halucinogena i droga koje su bile bitan i veliki faktor u razvoju tadašnje scene diljem svijeta. Priče o početcima nekih od tadašnjih bendova poput Kraftwerka ili nekih američkih DJ-a ovdje su međusobno isprepleteni ali i dobro opisani kako bi čim više dočarali početak i značenje scene koja se tad rađala a traje i danas. Kroz neka poglavlja se proteže i priča o etničkim i rasnim sukobima generacija koji proizlaze iz utjecaja kojeg je glazba ostavljala na ljude. Na kraju krajeva, večina stvari koje su se dešavale tad postoje i danas bile one dobre ili loše a kako je glazba, neovisno kakva ona bila i kome je namjenjena, oduvijek bila od velikog značaja ovo se djelo u nekom pogledu može okarakterizirati i kao osvrt na cjelokupnu filozofiju glazbe.