Peter (Neeson) je čovjek koji jako voli svoju ženu i nevoljko ju prati na njezine modne revije.
Ona je Lisa (Linney), dizajnerica ženskih cipela koja djeluje kao da voli svojeg muža, ali njezini komentari za njihovom zajedničkom večerom uznemiruju Petera. Njihov skladni odnos je u tim prvim scenama je donekle nategnut i nerazvijen, ali vrlo brzo tokom trajanja filma Lisa nestaje iz slike. Glumica poput Linney je veliki plus za svaki film, ali vjerojatno je i ona bila svjesna u kakvom projektu se našla pa je brzo nestala sa scene.
Film nakon njezinog nestanka kreće u posve nekoheretnom smjeru. Peter pregledava njezin kompjuter danonoćno nakon što otkrije čudnu poruku na njezinom mobitelu. Njegove sumnje se povećavaju kada počinje e-mail korespodenciju sa stanovitim Ralphom koji se u e-mail dopisivanju prisjeća lijepih dana i noći koje je proveo sa Lisom, nesvjestan da zapravo komunicira sa njezinim mužem. Peter preko svojih zaposlenika saznaje gdje Ralp živi i kreće na divlju i potpuno bezumnu potragu za ljubavnikom svoje žene. Iz Londona stiže u Milano gdje brzo saznaje tko je Ralph (Banderas). Uskoro s njim započinje igranje šaha i brzo saznaje mnogobrojne informacije o njegovom odnosu sa Lisom, kako su provodili vrijeme, koliko su se često viđali - što je Ralphu još uvijek na pameti u vezi toga. Ono što ovaj film nema u smislu karakterizacije, uravnotežene radnje i ikakvog smisla, nadoknađuje sa jednim očitim obratom koji ne služi kao ništa drugo osim kao potpuno glupa ideja scenarista i autora filma. Kada bi taj obrat i bio nekakvo posebno iznenađenje opet bi ostala jedna velika praznina jer niti se kroz to otkrilo nešto novo niti je pomoglo radnji niti je okrenulo film u drugom smjeru. Osim uvodnih 20 minuta ovaj film odustaje od bilo kakvog oblika racionalnog pokretanja radnje i likova.
Iz nekog čudnog kuta gledanja i onoga što obrat otkriva, možda se može razumjeti očaj i potražnja za odgovorima od strane Petera, ali Ralphov lik, sve njegove glupe izjave i navodna aura zavodnika, obmanjivača, lažljivca i prevaranta je izvedena traljavo i svaki eventualni dobar trenutak filma (a nema ih previše) ne može opstati u sjeni druge polovice filma koja odustaje od svakog oblika razuma, radnje, priče, karakterizacije likova. Ovakva dobra postava filma - od malo većih uloga mora se spomenuti i vrlo dobra Garai kao kćerka Petera i Lise - potraćena je na projekt koji nikada nije trebao ugledati svjetlo dana. Nekom čudnom logikom upravo je zbog poznatih glumaca ludilo ovog projekta zanemareno u korist realizacije i distribucije.
Posebni dodaci DVD izdanja: Nema ih.
ocjena filma [1-10]: 5
robert tabula // 17/11/2010