Kanadski hardcore-punk veterani iz Vancouvera niti nakon više od 4 decenije rada rascjepkanog s dva prekida ipak još uvijek ne razmatraju o penziji. Premda su bend s poprilično mrtvih ex-članova, (petorica su poumirali od 1994. naovamo; originalni basist Randy Rampage je umro 2018.), a jedini iz prvotne postave, legendarni aktivist Joe 'Shithead' Keithley (vokal, gitara) s danas 63 godine na plećima i političkom karijerom - u dva navrata se kandidirao za namjesnika pokrajine British Columbia kao predstavnik stranke 'Zelenih', te je 2018. i izabran u upravni odbor izvršne vlasti u rodnome Burnabyju, kako god da se uzme, čak i činjenicom da je nekoć studirao za odvjetnika ne odustaje od dobro znanog slogana 'govor minus akcija jednako nula' (talk-action=zero) po kojoj je njegova izdavačka etiketa Sudden Death Records i postala poznata širom punkerskog undergrounda još od kasnih 70-ih godina prošlog stoljeća kada je objavljivao Young Canadians, The Damned, MDC, Sham 69, The Vibrators, Ripcordz, Pointed Sticks, a kasnije i Mojo Nixona i Real McKenzies, naravno i D.O.A., te neke vlastite solo radove. Danas mu etiketa nije striktno vezana uz punk; u asortimanu ima i ska, rock, te pop i hip-hop autora.
Pričati bez djelovanja ništa ne vrijedi, zna se jako dobro iz njegovog iskustva, pa je tako s razlogom na omotnicu postavio paket 'omiljenih' likova iz stvarnog političkog života koji se u nekoj drugoj priči samo mogu činiti kao karikature iz povijesnih bajki. "Treason" (izdajstvo) je tematski uperen protiv Trumpa, članova njegove administracije i svim velikim diktatorskim vođama u svijetu, a da omrznuti Donald ima neke ovlasti u Kanadi kao što ih nema, vjerojatno bi Keithleya ili bacio u tamnicu, na prisilni rad ili ga deportirao i zabranio mu da uopće stupi nogom na američki kontinent. Kratka zbirka od svega 8 pjesama u iznosu od tek 19 minuta nabijena je sočnim spektrom jasno fiksirane konstrukcije o divljačkim otimačinama, neokolonijalizmu 21. stoljeća, korumpiranim političarima i onima na kojima se baš upravo takvi režimi svaljuju do srži: izbjeglicama, doseljenicima, tražiteljima azila, ali i onim opljačkanim zbog kojekakvih bankarsko-kreditnih manipulacija s Wall Streeta i brokersko mešetarskih manufaktura.
Već sama uvodna pjesma "All the president's men" s drskim oi! krikom 'jebi se' upućenim Trumpu bez predrasuda i strahova o mogućim posljedicama kritički globalizira mnoge paradokse (istom mjerom kao i četvrta "Just got back from the USA", te peta po redu "Fucked up Donald", nova varijanta "Fucked up Ronnie" nekoć davno, 1981. upućena Ronald Reaganu), a naredna brzača "Wait till tomorrow" (čekaj do sutra) bolno podsjeća na izazvani bijes emigranata i izbjeglica širom svijeta stihovima 'očaj i tuga - to je sve što ste znali'. Kompletiranu fabulu o izdajstvu pečati sjajna obrada Neil Youngovog klasika "My my, hey hey" uperenog ka divljačkom razbijanju otimačine i korupcije uvijene u laži iza koje se nalazi čitav paravan nesklada koji se sustavno otkriva upravo ovih dana zahvaljujući pandemiji koja se najžešće i najsmrtonosnije obrušila upravo na Trumpovu nesposobnost: dok je početkom 2020. godine trabunjao da ga se Covid-19 ne tiče i da neće imati nikakav utjecaj na 'njegovo carstvo' bezbrižno se razbacujući demagoški neutemeljenim trivijalnostima, samo 2 mjeseca kasnije je izgubio i posljednje mrvice dostojanstvenosti izjavama kako bi sa 100-200 tisuća mrtvih u vlastitoj državi bio zadovoljan. Pa koji to krelac od vođe nekoć najeminentnijeg svjetskog ekonomskog gospodarstva može i smije uopće izjaviti takvu stupidnost pri čemu je odavno izgubio ulogu na Bliskom istoku prepustivši veliki dio političke i ratne uloge Rusiji optužujući najvećeg gospodarskog takmaca Kinu za strahote u vlastitom dvorištu pokušavajući insinuirati kojekakve zavjere i intrige samo da bi zataškao osobnu nestručnost i nekompetentnost. U prilog tome ovdje je još i jasna prijetnja, himnična "Gonna set you straight" koja doslovce obara i Trumpa i Mitcha McConnela i sve njihove kolege i ortake u ovoj prljavoj raboti, te kao šlagvort na kraju najkraća "It's treason".
Po običaju sve je ovo obavijeno prljavim zvukom gitarske distorzije s brojnim staccatima, riffovima, kratkim solažicama, Keithleyevim drhtavo-paranoičnim vokalnim bijesnilom s kojim je redovito poticao rasprave na temu Jello Biafre 'tko koga kopira' i jednostavnom ritam sekcijom Mike Hodsalla (bas) i Paddy Duddyja (bubnjevi) koji su u postavi od drugog reuniona 2014. Nepotrebno je tražiti onaj čvrsti zvuk kakav su imali tijekom 80-ih s drugom gitarom pokojnog Dave Gregga (umro 31.III 2014.) kojeg će se sjetiti stara punk audijencija s naših prostora kada je kao plavokosi ljepotan dva puta nastupao u Zagrebu 30.III 1984. u Moši (današnji Boogaloo) pred nekih 1000 ljudi (što je bilo puno više od njihove uobičajene posjete po Europi) i koncem 1985. u Kulušiću. Imali su koncerte i u Ljubljani (a i u Beogradu ako se ne varam), te su u kasnijim interviewima hvalili Jugoslaviju da nisu mogli zamisliti nakon svirke po mnogim europskim gradovima došavši iz Beča ovako prosperitetnu komunističku državu u kojoj se po dućanima nalazi mnogo dobre i interesantne robe kakvu nisu vidjeli u Americi i Kanadi, voze se solidni automobili, ljudi jako dobro žive, a punkeri odreda znaju sve njihove pjesme misleći da će ih dočekati šačica radnika u sivim kutama i nezainteresirana sirotinja kakvu su im prezentirali tadašnji američko-kanadski mediji predstavljajući komunizam kao najveće moguće ideološko zlo. Eh, da... bila su to sasvim drugačija vremena spram današnjeg demagoški i marketinški uređenog licemjerja kičastih imagea i fasada da naizgled sve jako dobro funkcionira. Ali tek samo ako si na planetu Zemljicu stigao iz neke druge, Trumpove galaksije razmatranja.
Naslovi: 1.All the president's men, 2.Wait till tomorrow, 3.It was DOA, 4.Just got back from the USA, 5.Fucked up Donald, 6.My my, hey hey, 7.Gonna set you straight, 8.It's treason