Preslušavajući deveti studijski album Gedgea i društva, moglo bi se primijetiti da je sve po starom. Ništa novo za "svadbeni poklon". Razočaravajuće?! Pa i ne, ako uzmemo u obzir da "Valentina" može stati uz bok klasicima Weddoesa i da je Gedge u formi i nakon 25 godina rada. A ako tome pridodamo i rad u Cinerami, možemo pričati o 30 godina radnog staža na sceni s gitarom u rukama i ustima kraj mikrofona.
Jalni bi mogli reći da je od klasičnog line upa sa George Besta iz 1987., samo David Gedge ostao u bendu, no on je taj koji drži sve konce u rukama i koji upravlja bendom. Čak i sad, kad ga je napustila Terry De Castro na basu, čini se još snažnijim.
Zvečeće gitare na rubu detonacije, moćni bubnjevi i pumpajući bas kreću od prve pjesme, dok se falširani vokal i dalje bavi istim stvarima ko i prije dvadesetpet godina. Ljubav, veze i seks. Ili, kao što je netko nekad primijetio, nedostatak istih. No, čini se da je to upravo ono što Gedgea, da i sa 50+ i sa upola mlađom ekipom u bendu od sebe može održati korak, dok oni suptilnim zadržavanjem bijesa tijekom Gedgeovog pjevanja puknu u instrumentalnim pasažima i to se sve pretvori u gitarističko nadigravanje, kao što se to zorno čuje u ponajboljoj pjesmi na albumu, Deer Caught in Headlights.
Gedge je još uvijek "Luzer" s velikim
"L", pa je tako u pjesmi Stop Thief, izvisio zbog drugog (
"you've opened doors for her and that's good, in ways I never could,"), u You're Dead ne priznaje poraz (
"you're not the one for me although I just can't seem to let you go,"), dok u Deer Caught in Headlights (
"you're too pretty for me...") i Meet Cute (
"you're way out of my league") ipak odustaje.
Vjerojatno Vas ništa na ovom albumu neće natjerati da zaboravite svoje najomiljenije pjesme Wedding Presenta, no možda će se neka od pjesama uvući u neki Vaš osobni "top 10 najrefrena", "top 15 najljigavijih gedgeovih stihova" ili neki drugi top, a s tim je "Valentina" opravdala smisao.
ocjena albuma [1-10]: 8
pedja // 27/09/2012