Koncert u Vintageu otvorile su glazbenice dua Playground Hustle za koje nažalost nisam dosad čula, ali bile su nevjerojatno energetične. Ivona Eterović odlično se snalazi u ulozi producentice te je smireni i opušteniji dio dua, dok Magdalena Slović kao vokal upotpunjuje njihov nastup svojim ugodnim glasom, rasplesanosću i glatkom i prirodnom promjenom stilova. Svakome koga zanima eksperimentalni hip-hop ili elektronika predlažem da se odmah uputi do njihovog bandcampa profila i osluhne dva albuma koji su zaista dobri i glazbeno i poetski (možete ih i skinuti fraj ili ostaviti koju kunu da ne nađe za kaficu). Ne bih se začudila da za koju godinu ili koji album zauzmu neko važnije mjesto na zagrebačkoj ako ne i hrvatskoj alternativnoj sceni.
Playground Hustle © Kruno Galjar
Playground Hustle © Kruno Galjar
Playground Hustle © Kruno Galjar
Playground Hustle © Kruno Galjar
Sassja, kao i uvijek, biva carica regionalne hip-hop scene, što je za reći da je atmosfera bila odlična, a sama Sassja šaljiva i draga, a ipak kritična prema tome što čini raja. Ovaj put je promovirala novi album No Problemo te je izvela sve pjesme s njega i još dosta s prijašnjeg albuma Taktički Praktično. Sassjin čvrsti i direktni stil te Kantrimanovi reggae i dub ritmovi slažu se bolje nego što je itko mogao zamisliti te donose priželjkivano osvježenje na domaću scenu prepravljenu trapom. Također drago mi je čuti rap kojemu teme većinski nisu politika i vlast već male svakodnevne stvari poput međuodnosa običnih ljudi.
Sassja © Kruno Galjar
Sassja © Kruno Galjar
Dobra suradnja i ista valna dužina Sassje i Kantrimana prenose se i na scenu te njihov nastup teče skladno i opušteno savršeno se uklapajući u domaću atmosferu Vintagea. Pomalo iznenađujuće, Sassja je odlučila izvesti cijeli nastup jednostavno i samostalno tako da nije bilo gostiju koje smo očekivali kao što su Remi za Etikete ili Rundek za Savanu no, iskreno rečeno, nisu mi falili. Iako publika nije znala sve pjesme napamet, malo je reći da je bila oduševljena Sassjom pa je svaka pjesma popraćena gromoglasnim pljeskovima i uzvicima te skandiranjem "Dereš Sassja carice!", a Sassja je izlazila na bis te još nakon koncerta na fotkanje i potpisivanje autograma.
Sassja © Kruno Galjar
Sassja © Kruno Galjar
Sassja se pomoću svojeg jedinstvenog stila već može bez problema uvrštavati među najbolje od regionalnog hip-hopa, a karijera joj je po ovome što možemo vidjeti tek na početku. Neću moći na njen koncert u Osijek sljedeći petak, ali već se veselim njenom nastupu na Ferragosto JAM-u u Orahovici.
Sassja © Kruno Galjar
Sassja © Kruno Galjar
terapija // 14/03/2018