U subotu, 11.10. festival zatvaraju "Vikend-revolucija", perspektivni pop-funk-reggae-rock sastav iz Zagreba, velikogorički rockeri "Mel Camino" i mlada soul-pop-blues grupa "Soul Radio" iz Karlovca i Duge Rese. "Vikend-revolucija" je mlada zagrebačka šestorka, koja je u kratko vrijeme svojim nastupima na sebe skrenula pozornost publike, medija i diskografa te stekla reputaciju jednog od najperspektivnijih zagrebačkih bendova. Do sada su objavili EP "Naša kuća" te singlove "Apsolutno slobodan" i "Sviramo", a uskoro ulaze u studio snimati debitantski album. Na festivalu "Velika rock eksplozija" održat će se i premijera njihovog najnovijeg videospota "Sviramo". "Mel Camino" je velikogorički rock sastav koji je pod vodstvom pjesnika i kantautora Zlatka Majseca nedavno objavio svoj treći studijski album
"Avion bez uzletne piste" koji će promovirati na koncertu u KSET-u. Prepoznatljivi su po inteligentnim tekstovima koji obiluju emocijama i začudnim nadrealnim momentima te zanimljivom scenskom nastupu. "Soul Radio" je skup sedmorice odličnih i mladih muzičara iz Karlovca i Duge Rese. Pobijedili su na ovogodišnjem 18. HGF-u, najvećem i najdugovječnijem nacionalnom demu festivalu. Ubrzo su privukli pažnju diskografa te objavili svoj prvi singl "Moja muza je mjuza", koji na najbolji način prezentira njihov autorski rad.
VIKEND REVOLUCIJA
vikend-revolucija
Možete li se ukratko predstaviti našim čitateljima?
TIHOMIR: Vikend-revolucija je zagrebački legato-pop bend osnovan 2011. godine, čija misija je prvenstveno uveseljavati sebe, a onda i druge. Ima nas okruglo 6 u bendu. Od nedavno smo u osvježenom izdanju s novim bubnjarem. Nismo krivično gonjeni, svi papiri su uredni, legalizaciju smo proveli po propisima, a utaju poreza ne prakticiramo jer nemamo što utajiti.
Pored ostalih aktivnosti, trenutno se bavimo i snimanjem albuma. Nećemo najavljivati kada će album ugledati svjetlo noći. Ali čisto da pripremimo publiku da budu u niskom startu, jer će album izaći kad-tad. Sigurno prije nego Hrvatska izađe iz ekonomske krize. Tako da imamo vremena.
Koliko su važni tekstovi u vašoj glazbi?
TIHOMIR: Tekstovi su vrlo bitni zato što su direktno povezani sa samim konceptom, idejom i imenom "Vikend-revolucija". Samo ime je nastalo kao ironični odmak od današnjih internet-revolucionara, konformističkog nekonformizma. Odmak od alibi-djelovanja, kada ljudi pokušavaju mijenjati svijet sjedeći iza kompjutera, pišući i lajkajući tuđe komentare, potpisujući internet-peticije i osjećaju da su nešto doista i učinili. Pokušavaju izvesti vanjsku revoluciju, bez da prvo izvedu revoluciju u sebi.
O tome govore i naši tekstovi, redovito s (auto)ironičnim odmakom. Uvijek se dotičemo političke, sociološke, ekonomske situacije. Kroz komentiranje samih sebe i vlastitih situacija, komentiramo i svijet.
Koji koncert vam je ostao u najboljem sjećanju?
TIHOMIR: Možemo reći da je stvarno svaki koncert poseban iz nekog razloga. Puno je tu elemenata koji čine cjelinu: prostor, ozvučenje, raspoloženje svakog od nas u bendu, energija benda, reakcija publike. Nikada se nije dogodilo da je nešto bilo toliko loše da nije bila dobra svirka. Dvije najbitnije stvari su uvijek prisutne: dobra energija unutar benda i povratna reakcija publike. Što je jako dobro za mladi, autorski bend; kada redovito uspijevaš zadobiti pažnju publike, zadržati ih na svirci, pa do iznenađenja kada shvatiš da neki čak i znaju pokoji tekst pjesme. A nisu naši roditelji niti bivši članovi benda.
Svaki koncert ostane u pamćenju zbog nečeg posebnog.
Jedan odličan prog-bossa nova-post rock-indie-klezmer hrvatski bend je davno rekao da je bilo prvi put i da samo jednom prva zora sviće. Zbog toga je naša prva svirka, u Saxu, sigurno ostala u jako dobrom sjećanju.
Koliko je važan izgled benda na stageu? Pazite li na svoj imidž?
TIHOMIR: Izgled benda je važan, ali samo kao jedan od elemenata cjelokupnog dojma. Premda je koncert audio-vizualan događaj, na prvom mjestu bi trebalo biti ovo "audio". Ako je to potcrtano dobrim vizualnim dojmom, sve dobije višu dimenziju. Ali bez suštine, a to je dobra muzika, izgled benda ne znači apsolutno ništa.
Pazimo na imidž u smislu da za svaku svirku pokušavamo osmisliti nekakav drugačiji koncept i međusobnu usklađenost. Nekada je ideja samo dobra zafrkancija, a nekada postoji konkretan kontekst. Primjerice, imidž na nastupima koje smo imali kada je buknula pobuna u Ukrajini ili kada su Hrvatsku i susjede pogodile katastrofalne poplave direktno je odražavao te događaje.
Mislite li da digitalna konzumacija ubija glazbu ili joj daje novu dimenziju?
TIHOMIR: Digitalna konzumacija ne ubija glazbu nego diskografsku industriju. Glazba može postojati bez diskografske industrije, ali obrnuto ne funkcionira.
Što se tiče same glazbe, dobra stvar je što je u današnjem svijetu toliko toga dostupno. I dostupno je vrlo brzo. Danas postoji toliko otkrivenih i neotkrivenih, genijalnih i manje genijalnih muzičara, da je nekada stvarno fenomenalno kada ti netko jednim linkom otkrije neki totalno novi i drugačiji glazbeni svijet.
Negativna stvar je opet ta dostupnost. Čisto ekonomski, ako raste ponuda nečega, smanjuje se vrijednost. Kao što dostupnost čini da se uživa u glazbi nekog genijalca, isto tako omogućava da svaki antitalent dobije priliku terorizirati druge. Isto tako, inflacija glazbe ili imitacije glazbe je dovela do toga da se u kratkom roku presluša milijun albuma i pjesama. A što si zapravo čuo? Ništa. Površno se sluša, traži se stalno nešto novo, novi podražaji . A to je odraz današnjeg vremena; ekstremni konzumerizam i nestrpljenje. Danas je uspjeh ako ti netko pusti pjesmu do kraja, a ne prekine je nekom drugom. Koja je, naravno, još bolja, luđa i genijalnija. Hard diskovi pucaju po šavovima od količine spremljene muzike, a najčešće više od pola toga ostaje nepreslušano. Ljudi su u utrci za gigabajtima muzike, manje za emocijama i doživljavanjem onoga što čuju.
Romantični dojam je da je nekada bilo bolje i da je glazba bila kvalitetnija. Odlične glazbe ima i danas. Samo bi ljudi trebali shvatiti da se glazba ne nalazi na stranicama žute štampe, na špici i u emisijama o selebritijima. Treba malo zaći u klubove, dimiti se i znojiti zajedno s bendom i publikom, pa će se shvatiti da kvalitetna scena u Hrvatskoj (ili Zagrebu, budući da tu živimo) itekako postoji.
Što mislite o diskografskim nagradama Porin i Status?
TIHOMIR: To su nagrade koje su muzičari utemeljili kako bi ih si mogli međusobno uručivati. Indiferentni smo, kao i prema svim ostalim nagradama, jer one ne znače ništa. Lijepo je kada ti netko oda priznanje na taj način. Pretpostavljam da je tako, jer to još nismo doživjeli. Ali da bi nagrade muzičaru trebale nešto značiti ili da su stvarni odraz kvalitete nečije umjetnosti, to nisu sigurno.
Što mislite o demo festivalima "HGF" I "HR demo"? Jeste li sudjelovali na nekom demo festivalu i, ako jeste, kakva su vaša iskustva?
TIHOMIR: Takvi festivali su, naravno, dobra stvar. Neafirmiranim bendovima donose priliku da publici prezentiraju to što rade. I to čak i nekoliko puta u vrlo kratkom vremenu, ako prođu dalje. Bez da ih netko u birtiji pita hoće li, nakon autorskog seta, konačno odsvirati neku pjesmu Vesne Vukelić - Vendi.
To je odlična stvar jer se tako najviše uči i samo svirkama bend stvarno postaje bend. Bez toga nema smisla.
Dok smo bili demo bend, naravno da smo sudjelovali na demo festivalima. Kao i svaki demo bend koji drži do sebe. Iskustva su odlična, čak smo na jednom festivalu dogurali i do finala. Međutim, natjecanje samo po sebi je nebitno. Kao što sam i rekao, bitna je ta prilika za svirku. Svaki izlazak na stejdž i pred publiku je novi test, a to je mladim bendovima izuzetno potrebno.
Na koji način najčešće dolazite do glazbenih informacija?
TIHOMIR: Na razne načine. Od preporuka i informacija prijatelja, preko glazbenih portala, Fejsbuka i raznih foruma.
Koliki utjecaj na publiku danas imaju glazbeni kritičari?
TIHOMIR: Mislim da nemaju veliki utjecaj. Kao što sam rekao i kod dostupnosti glazbe, ista je stvar s glazbenom kritikom, odn. mišljenjem.
Prvo, institucija glazbenog kritičara, kao nekog mjerodavnog tko oblikuje glazbeni ukus, potpuno se izgubila. Prvenstveno zato što je danas svatko, na neki način, glazbeni kritičar. Nekada je bilo manje kritičara, pa je i snaga njihovog mišljenja imala veći utjecaj na publiku. Prava se kritika, a upitno je koliko i ona uopće ima smisla, izgubila i svela na osobno mišljenje. Današnjom tehnologijom svatko ima mogućnost, urbi et orbi, objaviti svoje mišljenje o nekom bendu ili albumu. Time nestaje snaga utjecaja mišljenja na druge. A i pitanje je čime netko stječe legitimitet za glazbenu kritiku. Odnosno, da se nečije mišljenje uzima kao vrijedno, a mišljenje nekog drugog kao bezvrijedno. Obično se sve svodi na razinu "sviđa mi se - ne sviđa mi se", ali to onda nije kritika. To je mišljenje.
Tu dolazimo do drugog dijela. A to je da u toj inflaciji glazbe i glazbenih mišljenja svatko može u nečijem mišljenju naći podršku za svoj stav. Ako mrziš neki bend, koliko god ga mnogi hvalili, naći ćeš par kritičara ili "kritičara" koji će ti dati za pravo da mrziš taj bend. Ista stvar je i u obrnutom slučaju.
U takvoj situaciji utjecaj kritičara je gotovo pa beznačajan.
Kada ste posljednji put kupili originalan glazbeni CD?
TIHOMIR: Prije 2 mjeseca, čak nekoliko njih. I to, redom, ovih izvođača: Buddy Guy & Junior Wells, Rasputin's Stash, William Bell, Johnnie Taylor, Black Heat, Curtis Mayfield. Glazbena arheologija na djelu.
Slušate li albume domaćih bendova? Koji su današnji najbolji noviji HR bendovi?
TIHOMIR: Od novijih bih izdvojio Chui, zatim nekoliko kantautorskih dama na čelu s Ninom Romić, Kundyak Mezhie, Quasarr.
Koliko često slušate radio? Kolika je važna uloga radija kao medija u promociji glazbe?
TIHOMIR: Zadnjih godina, vrlo rijetko. Otkako je propala 101-ica, tu i tamo upalim Radio Student. Postoji možda još 1-2 stanice koje drže nekakve kriterije. I imaju nekakav koncept koji se ne svodi na vrćenje do iznemoglosti 17 i pol aktualnih svjetskih hitova, višemjesečno silovanje odabranog starog stranog hita (tek toliko da se stekne dojam raznolikosti), te histerično vesele voditelje kojima je obično doseg prokomentirati stanje na cestama i, eventualno, trenutne meteorološke prilike.
Ako pričamo o ulozi radija u Hrvatskoj u promociji glazbe, uloga je nikakva. Prvenstveno zato što većina tih radijskih konglomerata svira apsolutno istu muziku. Mislim da nema više potrebe za toliko megaherca i za radijskom skalom. Fino treba staviti jednu ogromnu radio stanicu da pokrije sve megaherce, pa da se ljudi ne zamaraju mijenjanjem stanica i iluzijom da stvarno imaju izbora. Imaju izbora jedino ugasiti radio. A to je možda i najbolji izbor.
Današnje radio-stanice voze toliko ziheraški i predvidljivo, da samo čekam kad ću ugledati Billa Murraya i svisca kako se drže ruku pod ruku, veselo hihoću i plešu narodno kolo. Puštaju se gotovo isključivo aktualni strani hitovi. Domaće muzike ima samo na kapaljku, a to su isto redovito "provjereni hitovi". Čisto da ne bi bilo kakvog rizika s nekim novim izvođačem. Promoviraju nešto što je hit već 30 godina. Da ne bi slučajno prestao biti hit.
O kakvoj promociji govorimo? Za bendove je, danas i oduvijek, najbitnija promocija svirati u klubovima, direktno se predstaviti publici i dijeliti s njima pozitivnu energiju. A radio-stanice će se ionako, kad i ako to bude dovoljno sigurno, priključiti rastu popularnosti pa "otkriti" bend koji postoji već 20 godina i ima 6 albuma iza sebe.
I ovdje uopće ne govorim iz sebičnog konteksta Vikend-revolucije. S obzirom na to u kojoj razvojnoj fazi je bend, možemo reći da smo sasvim zadovoljnim dobivenim radijskim minutama. Ovdje govorim o generalnoj krvnoj slici radio-stanica.
Van Zagreba situaciju donekle popravljaju lokalne radio-stanice. One imaju određenu autonomiju i ipak daju malo drugačiju sliku scene i samog radija. Zapravo, ponekad zna biti pravo osvježenje maknuti se iz Zagreba i čuti neku lokalnu stanicu.
Odlazite li na festivale? Koji su, prema vašem mišljenju, najbolji regionalni festivali?
TIHOMIR: Odlazimo koliko nam vrijeme i financije dopuštaju. Nije da smo bili, ali po dojmovima i imenima koja su nastupala, Exit se čini kao nešto nezaobilazno festivalskoj publici. Tu su još i Sziget Festival, Sarajevo Jazz Festival. Pa i domaći VIP Zagreb Jazz Festival, Valamar Jazz Festival, Terraneo, InMusic. To su samo ovi veći, a da ne pričamo o mnogim malim festivalima, kod nas i u regiji, koje organiziraju brojni lokalni kreativci.
Što pripremate za vaš nastup na "Velikoj rock eksploziji"?
TIHOMIR: Pripremamo dobru svirku, zajedno s bendovima "Mel Camino" i "Soul radio". Prije naše svirke bit će i premijera jesenskog spota za naš ljetni singl "Sviramo".
Obećavamo, prije svega, sebi a i drugima, uživanje u muzici, dobru energiju, zafrkanciju i sulude modne kombinacije.
Budući da će uskoro i predsjednički izbori, u skladu s tim obećajemo državu blagostanja u kojoj će teći med, mlijeko i propolis.
Pustite te gluposti, dođite na svirku da se družimo i uživamo.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
MEL CAMINO
mel camino
Možete li se ukratko predstaviti našim čitateljima?
Mel Camino je bend koji postoji od 2006. - ima iza sebe 90-ak koncerata, 3. albuma i podosta mijenjana postava. Posljednji mohikanac - kantautor i pevaljka prisutan od drevnih početaka je Zlatko Majsec. Za one koji žele znati više http://melcamino.com/band/
Koliko su važni tekstovi u vašoj glazbi?
Meni su jako važni, zato valjda i dobijem slom živaca svaki put kad mi ekipa priđe poslije koncerta i kaže - mjuza vam je bila mrak, al vokal je bio pretih - niš se nije kužilo. Zbilja poticajno iskustvo za nekoga tko ispjeva kraći roman u sat i po vremena.
Koji koncert vam je ostao u najboljem sjećanju?
Jedan koncert u Klubu 100 na počecima benda - 2008. čini mi se (još je klub vodila Ivanka Mazurkijević). Koncertu je za naše gabarite nazočilo fakat puno ljudi, nekih 150 -ak. Kad sam skužio da mnogi među njima pjevaju s nama refrene nekih pjesama .. hm.. bilo je to doista vantjelesno iskustvo za mene..
Koliko je važan izgled benda na stageu? Pazite li na svoj imidž?
Relativno važna komponenta, svakako ne i presudna. Dosada smo pokušavali smakakvih gluposti i moram priznati da malo odjevnog egzibicionizma unosi u tebe neku sasvim novu, neočekivanu osobnost. Doduše ne znam koja je to osobnost bila kad sam na sebi imao bokse s leopardovim uzorkom - ajme koji treš haha. Zanimljivo i pomalo fejkerski istovremeno. Već dugo se "gore" oblačim ko ono što i jesam - autsajder.
Mislite li da digitalna konzumacija ubija glazbu ili joj daje novu dimenziju?
Metastazirao sam odavno, kao i svi, u digitalnu sferu konzumiranja. Bilo bi licemjerno kritizirati nešto od čega i sam određenu korist i komfor. Ne znam kak je onima koji bi posvuda htjeli kontrolirati sva svoja puštanja i zaraditi od svakog pojedinog klika. Nisam među tima. Ta je mašina podosta otporna na nečija jaukanja tak da je svako jaukanje tragikomično, doduše ne i nepotrebno.
Što mislite o diskografskim nagradama Porin i Status?
Ne bih želio stvarati mišljenje o tijelu (povjerenstvu) čije članove, njihova razmišljanja, ukuse i ostvarenja ne poznajem. Čitao sam nešto malo prije par godina da ima tu svega i svačeg (močvara interesa), al ono kajaznam - da mi ga netko uruči vjerojatno bih bio jako ponosan.
Što mislite o demo festivalima "HGF" I "HR demo"? Jeste li sudjelovali na nekom demo festivalu i, ako jeste, kakva su vaša iskustva?
Nije loša prilika za nove bendove da ih se malo zamijeti - bože moj - svi vole kad se o njima negdje nešto malo piše - pa makar i dobro. Bili smo na HGF - u svojedobno, ušli smo u finale, upoznali dosta ljudi iz drugih bendova tak da mogu reći da nam je to bilo vrlo pozitivno iskustvo.
Na koji način najčešće dolazite do glazbenih informacija?
Potpuno suludim, nelogičnim/kaotičnim pravcima svojih internetskih putešestvija koje me raznesu na komadiće koji poput malih špijuna prikupljaju važne informacije i onda se sinkronizirano vraćaju u generalštab da izvjeste pukovnika.
Koliki utjecaj na publiku danas imaju glazbeni kritičari?
Nemam pojma, al fakat - pretpostavljam da par karizmatičnijih i poznatijih kritičara može proizvesti određenu korist ili štetu recenziranom izvođaču.
Kada ste posljednji put kupili originalan glazbeni CD?
Prije 10 godina - kutiju još imam al ne i pripadni CD. Eto jedne prednosti digitalije - fakat ju je teže izgubit.
Slušate li albume domaćih bendova? Koji su današnji najbolji noviji HR bendovi?
Ne previše, ne premalo. Jednom sam prilikom u svojem dnevniku "opjevao" svoje voljene pa bi možda bila fora da to objavite http://melcamino.com/haiku-o-nekim-vecinski-dragim-mi-bendovima-i-kantautorima/ Među spomenutima tu još nažalost nije bilo Miki Solusa od čijeg je stiha dosada u stanju egzodusa.
Koliko često slušate radio? Kolika je važna uloga radija kao medija u promociji glazbe?
Radio već dugo gotovo nikad ne slušam doma već isključivo u tuđim autima i u bircevima - dakle - dosta. Ko klinac sam stalno visio uz njega i stiskao recordplay čim bih čuo prve taktove omiljene pjesme. Te su snimke nerijetko bile "oplemenjene" nekim voditeljskim upadicama pa mi je kasnije, kad sam počeo izlaziti, bilo pomalo čudno kad bi slušao čiste verzije tih pjesama. Pa normalno da je bitno da te puštaju, iz sto razloga. Ljudi čuju pa misle - gle pa ovo mora da je dobar bend, susjeda te počne malo drukčije mjerkat, ženu odjednom ne boli glava itd. Zgodna stvar.
Odlazite li na festivale? Koji su, prema vašem mišljenju, najbolji regionalni festivali?
Ne odlazim više tak često. Nisam neki stručnjak za to. Znam za Bivši Terraneo, IN music, Exit, 7 jezera..niš mi ne pada na pamet pa prelazim na zadnje pitanje..
Što pripremate za vaš nastup na "Velikoj rock eksploziji"?
Pripremili smo 7, 8 pjesama koje ćemo odsvirati obučeni u kožu žirafe koju jede jelen ulovljen na području Baranje. Zezam se, bit ćemo u krokodilskim čizmama navučenih preko ušiju- čuli smo da je to kul. A sad za ozbač - imamo friško novog gitaristu iz kojeg se još dimi jer je s nama par dana. Jučer je izgubio jumpf na Radio Studošu i jedino što očekujem je da se dobro pripremimo i da se broj ljudi ne počne smanjivati kako svirka bude odmicala.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
SOUL RADIO
soul radio
Možete li se ukratko predstaviti našim čitateljima?
Mi smo Soul Radio iz Karlovca, postojimo od 2011. i sviramo funk/soul/blues glazbu na hrvatskom jeziku. Sviramo ono što volimo i uživamo u tome.
Koliko su važni tekstovi u vašoj glazbi?
U zadnje vrijeme sve više se fokusiramo na kvalitetne tekstove. Kao i u svakoj pjesmi, tekst je poruka ili priča i stoga je kao takav bitan.
Koji koncert vam je ostao u najboljem sjećanju?
Iskreno odradili smo dosta koncerata koji su nam ostali u jako dobrom sjećanju, ali istaknuli bismo posljedna 2 koncerta, na Danima Piva u Karlovcu jer se rijetko svira pred par tisuća ljudi te nastup na Pickup Music Festivalu zbog vrhunske organizacije i odlične atmosfere na svirci.
Koliko je važan izgled benda na stageu? Pazite li na svoj imidž?
Danas je imidž po nama gotovo jednako bitan kao i sama kvaliteta glazbe. Ima puno kvalitetnih bendova, a držanje do imidža vas sigurno uzdiže za stepenicu više. Stoga mi isto nastojimo paziti na svoj izgled na stageu i imidž, da to bude u stilu glazbe koju sviramo, funky i cool. :-)
Mislite li da digitalna konzumacija ubija glazbu ili joj daje novu dimenziju?
Pa kada je sve to skupa krenulo možda se činilo da ju ubija, ali sada se polako glazbena industrija prilagođava novim trendovima te digitalna konzumacije više nije nužno zlo.
Što mislite o diskografskim nagradama Porin i Status?
Status HGU-a nam je OK, i mislimo da cijeni neku kvalitetu glazbenika i da drži do nekog imidža, a što se tiče Porina to ne pratimo pretjerano, pogotovo nakon ovogodišnjeg "epskog dvoboja" Rozge i Thompsona za hit godine. :-)
Što mislite o demo festivalima "HGF" I "HR demo"? Jeste li sudjelovali na nekom demo festivalu i, ako jeste, kakva su vaša iskustva?
Takvi festivali su odlična prilika za mlade bendove da "izađu iz garaže" i pokažu ono što znaju. Također, oni su jako dobra promocija (besplatna!) za bendove. Mi smo sudjelovali i na "HR Demo" i na "HGF-u" te su nam iskustva jako pozitvna, festivali su dobro organizirani i ljudi koji vode te festivale se silno trude da to bude na razini kakvu bendovi zaslužuju. Aktualni smo pobjednici ovogodišnjeg "HGF-a" i to nam je jako pomoglo u napretku benda, prije svega u promociji. Uspjeli smo doći do publike i izdavača te je sada na nama da svojim radom iskoristimo situaciju u kojoj se nalazimo.
Na koji način najčešće dolazite do glazbenih informacija?
Najviše druženjem sa drugim bendovima i glazbenicima te naravno preko Youtube-a, Deezera i drugih glazbenih servisa. Nekako sve manje nalazimo kvalitetnu glazbu i glazbene informacije na radiju, a još manje na TV-u, što je možda malo i zabrinjavajuće jer danas kad upališ radio kao da imaju isti CD cijeli dan i forsiraju "hitove" dok ti se doslovne ne zgade
Koliki utjecaj na publiku danas imaju glazbeni kritičari?
Pa kada pogledate što se sluša trenutno u Hrvatskoj mislimo da imaju jako mali utjecaj na publiku.
Kada ste posljednji put kupili originalan glazbeni CD?
Pred 2 mjeseca, i to od kolega iz benda da podupremo njihov rad. Ali priznajemo da polako to sve skupa odumire, da je budućnost u digitalnim izdanjima.
Koliko često slušate radio? Kolika je važna uloga radija kao medija u promociji glazbe?
RSlušamo, ali radio kao medij je izgubio veliki broj slušatelja pojavom interneta.
Problem je što ne postoji žanrovski radio nego svi puštaju gotovo sve. Ali smatramo da je radio i dalje ima važnu ulogu u promociji glazbe.
Odlazite li na festivale? Koji su, prema vašem mišljenju, najbolji regionalni festivali?
Zavisi kako imamo para. Uglavnom idemo na pojedinačne koncerte, ali tu i tamo znamo zalutati na koji festival. Definitivno bismo istaknuli "Pivo in cvejte", jedan fantastičan festival u Sloveniji na kojem smo bili.
Što pripremate za vaš nastup na "Velikoj rock eksploziji"?
Zadnja 2 tjedna intenzivno imamo probe i pripremamo se, malo mijenjamo aranžmane za live nastup da bude zanimljivije. U svakom slučaju dođite i poslušajte, ne budete požaljeli. :-)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
terapija // 10/10/2014