Po prvi puta pojavilo se remasterirano zvanično izdanje nekadašnjeg ženskog sastava P.M.S. iz Beograda na kome se nalaze sva njihova četiri demo materijala.
Prema šturim podacima, band je djelovao od 1990. do 1996. u Beogradu, realizirao je 4 dema i 1992. jednu split audio-kasetu sa URGH! pod naslovom "Yonuss Tape". Band je kompletno bio sastavljen od tinjedžerki koje su s obzirom na godine znale baratati žicama i palicama otprilike kao i njihovi vršnjaci, a svirale su nešto što se otprilike može svrstati u stanoviti punk-grind sa tromim tempovima. Najinteresantnija stvar je vokal koji je vrlo grub i grčevito otpjevan uglavnom sa čistim sekvencama i po svemu nalikuje na muški death-metal glas. Bez znanja da su ovdje bile samo djevojke, prije bi se reklo da je kompletan materijal djelo muških testosterona. Tek u nekim narativnim dionicama se čuje čisti ženski glas, dok ostatak posve asocira na muškarca. Pomalo je teško zamisliti da djevojka može imati ovakav opičeni, mračni i grubi glas, posebno u onim bijesnim 'aaagrrr' ispadima. Tko zna šta danas njihova djeca (ako ih imaju) misle o svojim majkama, ha-ha-ha... Meni osobno je zaista teško zamisliti da je ovo kompletno otpjevala djevojka jer je jedini pravi ženski vokal raspoznatljiv u "Fertile entertainment man" sa elektronskim dodacima i vrlo tromoj, 4 minute dugačkoj "Split out", završnim kompozicijama na albumu. Po svemu sudeći, ovo su bile posve otkačene cure koje su pokazale svojim momcima kako se svira i pjeva tada vrlo aktualni tvrdokorni i zadrti underground.
Snimci su visoke kvalitete na kojoj im mogu pozavidjeti i današnji demo bandovi, a s obzirom da početkom devedesetih nije bilo toliko tehničkih mogućnosti, posebice za d.i.y. izvođače, ovaj gotovo 20 godina star materijal je veliko iznenađenje koji se komotno uklapa u današnju kućnu tonsku izradu. Tko zna šta sve ovdje nije napravio Mihajlo Obrenov koji je snimke čistio, remasterirao i tonski adaptirao, a možda još nešto i pridodao, primjerice elektronske beatove... Glazbeni dio je vrlo plitak i jednostavan, ali ipak intrigantan s distorzirano opuštenim masnim melodičnim basovima, režavim drive gitarama i ukrštenim razlivenim psihodelično-noiserskim sekvencama sa tromim bubnjarskim ritmovima koji po svojim udarcima ponekad navuku na industrial, sludge i doom (primjerice uvodni naslovi "Resistant mind" i "Psycho song", te "Brain canceled" pojačan elektronskim sekvencama). Sve obiluje uglavnom mid-tempovima s melodičnim linijama ("Grind up the jam", "Scotophobin factor assembled", "Stage", "Psycho song - first demo version"), kraći izleti u brže taktove prikazani su u tek nekoliko brojeva (bazični oldschool punk/hc "Don't worry", "See now", "Pure erection signalized", jednominutna "Shit" i "Without you"), a tipičan grind-core stil prisutan je samo u povremenim sintagmama (najizrazitiji je "Funeral oration"). Minorni tekstovi o uvrnutim ženskim maštarijama i hardcore zafrkancijama su kompletno na engleskom, vokal je pojačan prostornim echo i kratkim delay efektima, a svih 15 skladbi je vrlo kratkog formata od uglavnom dvije do četiri minute. Mora biti da su P.M.S. (pre-menstrual syndrom) izazivale čuđenje tokom svojeg postojanja jer bi i na početku druge decenije 21. stoljeća bez ikakvih problema mogle parirati svojim muškim kolegama. Jedina razlika je u stilu koji je danas daleko kompaktniji, brži i brutalniji (npr. novosadski Analizator ili zagrebačka Krumpirova Zlatica).
Teško je povjerovati da je ovo djelo ženskih glasnica i ruku.
ocjena albuma [1-10]: 5
horvi // 21/08/2010