Mislim da vremenom, slušajući harsh noise, dolazimo do izvjesnog bistrenja muzičkih podžanrova noise muzike. Ima ih nekoliko, svakako brojenje više njih je počelo i poteklo od čiste harsh noise muzike. Meni je ovaj najinteresantniji i prilično izazovan za nazvati ga. Sastoji se od muzike efekata "koji se ne primaju", potpuno jasni i sigurni u to razni performeri, umjetnici, muzičari koji se koriste noise muzikom su itekako toga svjesni. To nešto imamo i u modi čini mi se, ako suština mode i jeste u tom izmicanju krojačkog zanata i bistrenju pravih linija, svjetla...
Efekti koji se ne primaju, u smislu da radimo samo u softverima koji su nam dostupni, a da se dosta efekata koji se čuju ne snimaju. U svijetu harsh noise muzike možete naći i pedale, efekte koji su toliko inteligentno napravljeni, vrhunski precizno, postoje i instrumenti koji se proizvode za harsh noise muzičare, koji mogu sve ono što se može snimiti u svijetu, vremenu, mogućnostima današnjim, a to su bezbroj korisnika besplatnih softvera za slobodno preuzimanje koji neće uvjek da snime sve kad mi to hoćemo. Dakle, imali smo sreću da uopšte snimimo sve što smo htjeli, a radili smo na noise snimku je nešto što bi moglo uticati da ovakav jedan pravac dobije adekvatno ime. Omiljeno izdanje u zadnjih deset koje sam čuo, za ovu godinu jedno od favorita, a Merzbow obavezna muzika za sve koji su zainteresovani za harsh noise.
Naslovi:
1. Parmigiano Reggiano I 09:05
2. Parmigiano Reggiano II 08:00
ocjena albuma [1-10]: 10
edo žuđelović // 20/07/2023