home > mjuzik > Rarities, Oddities & Live Shit

kontakt | search |

JO BLED: Rarities, Oddities & Live Shit (d.i.y./ bandcamp, 2022)

Još jedno izdanje za koje bismo rekli da je ritam unutar delay-a, samo što je ovo delay bank rekao bih. Dobro je što postoji delay bank jer muzičari koji se bave perkusijama kvalifikuju svoja izdanja za ona na koja treba obratiti pažnju.
[  ]

Čuje se sviranje perkusija koje može biti i samo to, izvor koji bi efekat dodatno mijenjao, a i neki efekat nalik delay-u koji provlači aktivni cijevni zvuk, paralelno proticanje, pomalo negativan u mijenjanju obličja. Vjerovatno se tog dana guglalo nešto o mitologiji, Edip na primjer, a u isto vrijeme smo možda htjeli čitavu instagram stranicu da označimo u stilu "ovo je čist Edip", te smo postali svjesni mitologije, postojanja ili prevazilaženja u trenutku, kako god. Potvrda postoji u snu i to stoji, da smo mitološki realizovali taj trenutak koji je u stanju budnosti zavistan i zavisan od priznanja. Snimak nekoliko različitih auditorijuma je interesantan, samo dejstvo takvih različitih snimaka na jednom muzičkom izdanju je interesantan pokušaj da takav album uopšte postoji. Muzika nije toliko interesantna koliko sam zvuk koji opstaje i održava ne bi li efekat preuzeo njegovo postojanje. Ako je efekat simulacija tog auditorijuma koji je nedostižan u svojoj samobitnosti, onda je zadržavanje na nužnosti postojanja jednog efekta itekako opravdan. Taj zvuk u određenom trenutku postaje potpuno praktikovanje bubnja, ono postoji na mnogo muzičkih izdanja, izdanja koja bismo smatrali jazz albumima. Postojanje jedne takve pjesme u trenutku je zvučalo kao da je i ona softverska muzika koju stvaramo na određeni način zastupljena u promišljanju umjetnika da efekte koje možemo zateći u jednom softveru mogu značiti ohrabrenje da ih pokušamo uključiti. Umjetnik skromno pokušava da zakorači u jazz muziku i to zvuči kao najbolje godine jazz-a, a ovo doba u kojem se trenutno nalazimo nam omogućava da vidimo neku fotografiju, sliku koja odgovara trenutnom razmišljanju što je veliki uspjeh za umjetnike čija je umjetnost stara, možda i 100 godina. U trenutku u kojem dolazim do spoznaje umjetnosti vidim da je umjetnik queer osoba. Dok posmatramo umjetnost u institucijama za kulturu shvatamo da je ono što je na zidovima ništa naspram onog kako se ljudi osjećaju u svakom smislu.

Naslovi:
1.Live @ CoS 4 26 22 w/ Jay Blanchard 11:20
2.Live @ CoS 7 9 22 12:58
3.Maine (Lucy, Lucy) 02:14
4.Live @ CoS 10 21 22 16:36
5.Driftwood, Perkins Pier 03:23
6.A Greyish Ghost Appears 02:41
7.Walking Home in the Rain 12/31/2022 10:30pm 02:41
8.Live @ Autumn Records 01 17 23 17:38
9.Live @ CoS 4 15 23 10:39

ocjena albuma [1-10]: 10

edo žuđelović // 30/04/2023

Share    

> mjuzik [last wanz]

cover: Emanations of Forgotten Past

LABOUS an ANKOU: Emanations of Forgotten Past (2024)

| 03/12/2024 | edo žuđelović |

>> opširnije


cover: Alright

MIRIIAM: Alright (2024)

| 03/12/2024 | horvi |

>> opširnije


cover: Songs of a Lost World

THE CURE: Songs of a Lost World (2024)

| 28/11/2024 | horvi |

>> opširnije


cover: The Beat That Saved Our Lives / Loves and Curse / Imamo Vas u vidu

KENSINGTON LIMA / SLICK STINGS / LUXUS LORD: The Beat That Saved Our Lives / Loves and Curse / Imamo Vas u vidu (2024)

| 28/11/2024 | pedja |

>> opširnije


cover: Muzika za pionire, EP

ERROR_2020: Muzika za pionire, EP (2024)

| 26/11/2024 | horvi |

>> opširnije



well hosted by plus.hr | web by plastikfantastik*