Na omotu je ženski lik koji po svemu sudeći ima izgled anonimnosti, a sve osim dungeon može stajati u žanrovima koji su pobrojani.
Da li žene žele pobjeći od iskustva sa prekinutom trudnoćom ili sličnim nepravdama nanesenim muškarcima zagledajući se u prostranstva mora i okeana, označiti iste kao potencijalno rušenje konstrukcija koje u njihovim glavama ostaju prilično narušene poput veš mašina, čuli ste za "Washing Machine" od "Sonic Youth", u potpuno slupanoj ličnosti nalik olupini u moru?
Kako smrt utopljenjem, ili potonuće može biti označeno od ženske osobe koja ima probleme?
Kako sve loše što se ljudima dešava može biti smjer komunikacije koji će služiti ženama sa iskustvom da realizuju zaborav u muško ženskim odnosima?
Sve su to pitanja o kojima treba prethodno razmisliti, dok ovdje u opisu stoji krajnost po kojoj je žena sahranjena, nad kojom je izvršen niz raznih bizarnosti kojima nedostaje motiv. Teško da zvuk može biti dovoljno dobar način da se određena informacija o postojanju groba može provesti u umjetničko djelo. Vjerujemo da je sve moguće ako smatramo da se nasumičnim otkopavanjem grobova može viđeti nešto nemoguće. Pregledom i analizom otkrivamo određenu istinu. Istina je u ovom slučaju poslužila kao inspiracija koja bi ako je ispričamo na televiziji, radiju, novinarima, bila potpuni promašaj. Jer ako bismo govorili o muzici, pokušali bi da određeno muzičko djelo, sa svom pričom o tome kako je nastalo, strpamo u kontekst muzike, umjetničke muzike, pa onda i u sve ostalo. Na kraju priča opstaje u okviru recenzije muzičkog izdanja.
Naslovi:
1.Njen Zov 04:12
2.Vrijeme Je Stalo 09:08
3.Zastor Strave 05:17
4.Metamorfoza 07:12
5.Posljednji Lampion 06:34
6.Iz Mraka U Mrak 05:37
ocjena albuma [1-10]: 2
edo žuđelović // 11/04/2023