Odlika Ole Luk Pedersena spram velike black armade je akustika, folk i klasika koju je zorno upriličio na prethodnom instrumentalnom EP-iju "I stilhed" www.terapija.net/mjuzik.asp?ID=31543 (2022) ne podilazeći klišejima i pretencioznim kontrapunktima. Znano je kako u standardnim black okvirima umije napraviti vrsnu kombinaciju akustike i metala, a to je na ovome trećem službenom albumu još i ponajviše došlo do izražaja kroz 6 pjevanih kompozicija na danskom jeziku.
Obavijene u njegove standardne forme što se vrte oko 7 minuta, neprestano isprepliće nježna akustična staccata sa žestokim riffovima, tremolima i bujicom raznolikih topota od vrlo laganih, preko umjerenih sve do urnebesnih galopa balansirajući snagu s mekoćom, ambijentom i atmosferom fokusirajući se u fabulu o vremenu 'za sto godina' što može biti višesmislena, periodička, od prošlosti preko sadašnjosti, od sadašnjosti do budućnosti, ponegdje čak i duboka toliko da se doima kako je tih 100 godina već i prošlo, a ponegdje kao da to vrijeme nije još niti počelo.
S mnogo emotivne melankolije i tuge prikladnog akustičnog folk uvodnika "Stormfulde hav" naglašeno je ustaljeno raspoloženje mladosti prije nego što britka oštrina s teškim basom i slojevitim masivom zagospodare obzorima prvog bijesa i frustracije otkrivajući neke neželjene konotacije rane zrelosti u životu. Vještim kombinacijama prelaza iz distorzija u akustiku, te bolnim krikovima ubrzava tempove, prvo "Frosne vid" gdje se glavni lik suočava s obavezama svakodnevnog života, a potom i "Talk for alt" ('hvala ti za sve') specifičnom sublimacijom razaranja, očaja i paranoja u stvaranju svojeg prvog životopisa što htio ili ne, mora stoički ostati u mirnoj zahvalnosti, da bi s mnoštvom rastrganih, gnijevnih i brzih ritmova, te različitim gitarskim tretmanima uhvatio lamentirani osjećaj "Det der var" grčevitog opstanka u egzistencijalnim krizama. Nije zaboravio niti da koristi srednjevjekovno čembalo kao fade-in za "Tid", jedinu praktički oldschool black kompoziciju sa sumornom aurom koju tek malčice podiže ka svjetlu u završnoj "Fred være med støvet" izdvajajući ambijentalne minijature u glazuri povezanih depresivnih slojeva.
Ovo vrlo dojmljivo teksturirano izdanje često stvara impresivnu atmosferu koja je i 'ono nešto' više od samog blacka izuzev stalnih prelamanja svjetla i tame, pohrana negativne energije u paletu osjećaja aludirajući kako privlačnim i evokativnim pristupom nema onu fiksiranu ograničenost žanra kome van svake sumnje pripada (isto kao primjerice i francuski Alcest ili američki Wolves In The Throone Room) sa snažnim relacijama tuge i bespomoćnosti pred neminovnom smrtnošću pružajući zdravo razmišljanje o teškim temama koje utječu na život i katarzično oslobađanje.
Naslovi: 1.Stormfulde hav, 2.Frosne vind, 3.Tak for alt, 4.Det der var, 5.Tid, 6.Fred være med støvet