[PRIMAVERA 2017] ALEXANDRA SAVIOR: Belladonna of Sadness (Columbia Records, 2017)
Alexandra je rođena 1995. Još kao maloljetnica počela je pisati pjesme i nastupati po klubovima Portlanda i okolice. S 18 je potpisala ugovor s velikim izdavačem Columbia Records, spremna za objavljivanje debi albuma, koji je ipak čekao skoro četiri godine, iako je navodno bio završen još 2015.
Sviranja na albumu uhvatili su se svi članovi The Last Shadow Puppetsa osim Milesa, a Alex Turner i James Ford potpisuju i produkciju.
E sad, da je taj album objavljen tad kad je i završen, bilo bi puno teže napisati da je Alexandra tek blijeda mješavina blještavila Hollywooda, koje predstavlja Lana Del Rey, s ponekim bljeskom mračnih uličica istoga grada, koje predstavlja Amy Winehouse uz muzičku podlogu spomenutih The Last Shadow Puppetsa, koja čak i previše liči na prošlogodišnji njihov album. Samo je ovdja naglasak na hipsterskim gitarama i vintage orguljaškim dionicama, a TLSP na svom prošlom albumu puno su upotrebljavali gudače. Još ako je poznata činjenica da je njihov najveći hit Miracle Aligner napisan upravo uz Alexandrinu pomoć, teško mi je izraziti neko objektivno mišljenje.
Njen prvi singl Shades mi sad malo previše liči na Bad Habits, M.T.M.E. na neku drugu, a Mystery Girl opet na neku treću. Aktualni singl Mirage čini se opet kao nešto četvrto i teško mi je tu odlučiti tko je čije ideje posudio, ali Alexandra je definitivno ta koja je lagano popušila u toj priči.