Pojmovnik o popularnoj latinskoj glazbi tijekom devedesetih postao je poznat širom svijeta zahvaljujući nizu meksičko- južnoameričkih televizijskih sapunica. Madredeus su portugalski oktet, po potrebi kvintet, pa i kvartet s glavešinom Ayres Magalhaesom koji uglavnom piše opus, a imaju odličnu Teresu Salguero na vokalu koju su pronašli u nekom lokalnom sastavu gdje je jecala i stenjala na funky i r'n'b.
Ova kompilacija može dati kakav- takav presjek rada od 1987. do konca 20. stoljeća. U tom vremenu su objavili šest albuma na kojima uz tradicionalna načela naslijeđenih od portugalskih folk- motiva prepliću najrazličitije sofistikacije ideja preuzetih iz ambijentalnih akustika, jazz improvizacija, klasične naobrazbe do standardnih šansona. Sve pjesme su otpjevane na portugalskom jeziku uz vrlo snen i nježan lebdeći vokal koji prate klasične akustične gitare, klavijature, harmonika, violončelo i teclados. 2001. su gostovali i u Hrvatskoj, pa se publika uvjerila u visoku razinu njihovog autorskog pristupa koji se kreće otprilike u rasponu od Gilbert Becauda, Al Di Meole do Pat Methenya ili nekih akustičnih radova Vlatka Stefanovskog.