Povratak nakon 11 godina sa studijskim albumom se često karakterizira da autor nije imao inspiracije, no kod ovih japanskih velemajstora bizarnog hardcore cyberpunk noisea je stvar malo drugačije naravi. Istina, izgledalo je nakon zadnja dva izdanja, studijskog albuma "Fetch" www.terapija.net/mjuzik.asp?ID=17813 (2013) i kompilacije "Return of the 13 Hedgehogs" www.terapija.net/mjuzik.asp?ID=21848 (2015) da su pospremili putovnice, objesili instrumentarij o klin, a putne kofere prodali na Hreliću, njuškalu, crnom jajetu i sličnim tezgama, ali su 2019. najavili da rade na novom materijalu. I onda je došla COVID-19 pandemija uništivši im sve nade poput onog razornog tzunamija koji je 2011. uzrokovao eksplozije reaktora nuklearke u Fukushimi i serijal potresa bacivši ih u novo, neizvjesno odgađanje.
No, oni nisu bend koji odustaje: imaju različitu bazu fanova i velebno poštovanje, sjetite se samo da ih je John Peel prvi prepoznao još u 90-im godinama vrtjevši in na BBC Radio 1, avangardni čudak John Zorn im je 1999. objavio živi album "MxBx 1998/ 13,000 Miles At Light Velocity" na svojoj etiketi Tzadik, producirao ih je pokojni Albini, s njima su surađivali The Locust, Mike Patton, a zadnja novost je i split singl s Napalm Death na Ipecac Recordings. Stoga, ovo je album vrijedan ovolikog čekanja. Prije svega jer je ponuđena nova avangardna hardcore sesija s obilatom elektronikom u nevjerojatnom pletenju prstiju na tipkovnicama syntha koja djeluje poput ubrzanih ninteendo igrica što stvaraju abnormalan melodijski preokret u hardcore-pop nafilan obilatom psihodelijom veličanstvenog Day-Glo sjaja munjevitih vožnji po visećim tračnicama kao da će zbog promijena i eksplozija svakog trena iskočiti s njih u bezdan Tokyjskog mora.
U samo 24 minute uranja se u skroz neobične pjesme šarenih boja unatoč mračnom omotu. Videoigre, ping-pong, vodoskok, refleksija i lom svjetlosti i zvuka frcaju na sve strane manifestirajući ekspresivno nestašni duh virtuozne preciznosti kombinacije Ichiro Agatine gitare s elektronikom i Yasuko Onukinih vokala iskrivljenog engleskog jezika razbijene gramatike i izraza natopljenih helijem koje se ne može uhvatiti, to jest, nisam sreo nekog tko bi obradio njihovu pjesmu jer imaju previše raznolikih, promjenjivih, dezorijentirajućih i nestalnih detalja koje je praktički bez njihove spretnosti i vještine nemoguće odsvirati u stvarnom vremenu bez prisustva notnog pisma.
Neki, daleko suzdržaniji i racionalniji auditorij može slobodno sumnjati u ispravnost njihove glazbe da 'nije stvarna', to jest da je mahnito ubrzana zahvaljujući tehnologiji, ali nećemo o tome, dovoljno govore brojni živi zapisi na youtube. Grubi rubovi namjerne nepravilnosti u pomahnitalom uzbuđenju naleta energije pozitivnog serotonina je neporecivo od prvog pilot singla "Flipside" s vitkim i linearnim headbangerom slijedivši svježi niz zadivljujućih ideja uvodnog noise-psihodelika "Code", preko "Puzzle" ispunjenih insektima i "Case D" s borbenim zrakoplovima u nebu pastelnih boja oborivši novi vrhunac kreacije s drugim singlom "Stopgap" očito posvećenog Tokyju, a Ichiro je uhvatio i novi maratonski arpeggio u najduljoj "Scar", idealnoj podlozi za diskurz progressive štrebera. Ne odstupajući od totalnog kaosa kanaliziranog u zarazne melodije pune ekstremnih brzina, uvijek je divno za čuti da te njihove hardcore vratolomije nemaju tjeskobu, bijes i zlobu, već slike, toliko smiješne i lascivne bez ikakvog daška sardoničnog humora ili ironičnog podsmijeha kao što je to slučaj u dvije posljednje teme "Whisper" i "Seeds" oblikovane ukrasnim šarama paučinastog svijeta. Sve su to beskrajno osvježavajuće i vedre scene u krajoliku teške, brutalne i ekscentrične glazbe, odnosno, premalo je za reći da bend poput Melt Banane za sada još uvijek nema adekvatnu konkurenciju niti nakon 3 desetljeća karijere.
Full album:
Stavimo li ih u noise-rock, cyberpunk, hardcore, grindcore, eksperimentalnu ili avangardnu glazbu, neprekidno razvijaju i redefiniraju žanrove oslanjajući se na mnogobrojne pedale, efekte, pomagala i novu tehnologiju, ovdje davši iracionalnu mutaciju matematike da je 3+5=9 kao portal u njihov jedinstveni svijet neuobičajenih animacija ekstremnog veselja u žestokom i brutalnom izričaju.