U američkoj noise muzici, koliko ja pratim, a ono seže od Pod Blotz, početka današnjeg noise-a, pionirke za mene, a za ovaj album bi itekako rekao da jeste pionirski - biti u toku sa albumima koji opstaju, postoji momenat stvaranja buke, okupljanja, druženja u cilju stvaranja i pričanja o istoj, momenat kad je kamera uperena u likove koji proizvode buku i koji izgledaju pomalo nesvakidašnje sa candy maskama-artwork-om. Istoimena pjesma je toliko iscrpljujuća i nekako mentalno previše ograničena na određeni period putovanja ovim našim "lokalom", plavim vozom, a nekad je bio prepoznatljiv po tome. Svakako ono što on danas predstavlja ima korjene koji sežu u zadnjih 20 godina, a predstavlja novu noise muziku koja ima dodirnih tačaka sa njenim počecima - nije dovoljno samo pritisnuti distorziju, mada sve je teže bez nje zaspati. Noise sa vrlo malo neizvjesnosti i senzacija, a puno više slušalačkog, muzičkog, iako vole noise muzičari da se predstavljaju kao stvaraoci nečeg ne muzičkog, ne slušnog (u tendenciji da se čuje). Album teži da svojim trajanjem dovede slušaoca do razmišljanja da se radi o jednom ispunjenom segmentu života za koji se vrijedi boriti, a koji je ispunjen ograničenošću koje nikad neće prestati da traje. Itekako više zanimljivijim smatram harsh noise od harsh noise wall muzike, koji je toliko evropski zanemarljiv u poređenju sa onim što Amerikanci rade, izlet u HNW je mnogo interesaniji koji "rade" Amerikanci, iz razloga harsh muzike. Wall gotovo da je harsh samo u nazivu, a noise wall u većini slučajeva dobro funkcioniše.
Naslovi:
Super 9½
Two Little Filth Pigs
Hidden Camera Shots
Denim Sleaze
Bring Your Own Man
Into The Night With Rage, Featuring - Slacking
ocjena albuma [1-10]: 10
edo žuđelović // 11/10/2022