Preslušavajući prve dvije-tri minute uvodne, a ujedno i naslovne pjesme "
Fear of commitment" nikako nisam odupro dojmu kako uvelike podsjeća na neke od pjesama varaždinskih Krankenhaus, pa i ponekih trenutaka Matije Habijanca i Marshmallows. Kombinacija akustične gitare, arhaično razdražljivog vokala, klarineta i udaraljki u lo-fi izdanju na engleskom ostavlja utisak neobavezne tonske probe u kojoj aranžmani još nisu dovoljno kompresirani i sažeti, taman toliko da se bez ikakve poteškoće mogu razvući na kuražniju minutažu, u slučaju navedene, čak na 9 minuta.
I taj prvi utisak je praktički najdragocjeniji dio jer sveukupnost ovog materijala od pola sata sa 6 pjesama (posljednja "
Odlazim" je jedina na hrvatskom jeziku) ne nudi neka adekvatnije oblikovana riješenja. Sve su to akustična legata, melodijske solaže na klarinetu (
Lucas Strnad) i providna bubnjarska pratnja, ali ako se ima u vidu da su to pjesme prvotno nastale isključivo za akustaru tamburu, onda je i ovakva prateća infrastruktura fleksibilniji odjek autorskog poriva da protestnu liriku natopljenu nepravdom, tugom, crnilom, siromaštvom, depresijom, ali i nostalgijom oiviči u kakve-takve dezene izvan formativnih trendova s kojima se otprilike može uporediti - neo-folk i indie-folk. Po tempovima se izdvajaju najbrže "
Everlasting love" u rockerskijem maniru i "
Jizni Sfera" u kojoj je bubnjar
Jachym Solar bacio palice i odsvirao zavidnu solažu s psycho efektima na električnoj gitari.
O samom autoru i nema nekih osobitih podataka. Rođen 1974.u Zenici, radio je nekoć u akustičnom freestyle folk-country-rock bendu Zombi Partizani, bio u Švedskoj, a kako mi je Zdena rekao, momentalno je negdje u Češkoj ili Slovačkoj odakle i potječe ovaj snimljeni session. A usput se bavi i dizajniranjem stripova i likovnom umjetnošću ostvarivši 2 samostalne izložbe u Sarajevu.
Naslovi: 1.Fear of commitment, 2.Everlasting love, 3.Jizni Sfera, 4.Resilience, 5.Comfortably blind, 6.Odlazim
ocjena albuma [1-10]: 4
horvi // 07/05/2019