Na nastavku uglazbljivanja tekstova Nuše Ilovar, ex-Actooon ovdje je kompaktnije zaigrao na slojevitiji i homogeniji odnos glazbe i vokalizacije. Što će reći, dao je svirci puno veću ulogu tako da se skoro izgubila narav spoken-word albuma, a pjesme su dobile čvršće i pjevanije oblike. Neke djeluju kao da su pisane upravo za glazbene, uglavnom vrlo jednostavne obrasce prožete r'n'r ostavštinom poput blues-rokačine "Nedoločen čas", boogie komada "Oranžna krogla" i "Kritje", te odjavne, veoma autentično odsvirane i odpjevane blues laganice "Odhod".
Tek u uvodnim skladbama "Prošnja v odsevu", "Trenutek neke zime", "Ples" i ponajboljoj "Zaton" su prisutni spoken-word elementi uz lagani kas jazz-rock jamminga (gitara, bas i programirani jazz bubanj), te kasnije u individualnoj lirskoj igri riječi "Lajna besed". Ovakav cjelovit rad do sada je najbolje izdanje ove suradnje sa stihovima Nuše - Cepuš je dozvolio pjesmama da se djelomično razmašu što im je dalo život, puno jasniji i prozračniji nego li na prethodna dva kolaboracijska albuma "Ostrina utripa" i "Disco Poetry". Osjeća se da je ovdje maestro mogao još i bolje jer su Nušini stihovi neupitne kvalitete, vjerojatno pomno izabrani, a i bez sumnje dotjeranije interpretirani. No, kako je konstantno riječ o brzom studijskom radu obavljenom i snimljenom u samo jednom danu (20.XI 2012), nešto više je teško očekivati, ali vidljivo je, šta jest-da jest, s puno više nadogradnji i slojeva na ovakav jednostavan kostur, efekt ovog albuma bi bio daleko bolji.
ocjena albuma [1-10]: 7
horvi // 06/03/2013