Splitski DJ koji koristi laptop, Akai midi controller, bas gitaru i Midi keyboard objavio je debi rad na japanskoj internet etiketi Bumpfoot.
Djelce mu se sastoji od vrlo ugodnih i plesnih dvadesetak pop minuta gdje je u prvom planu organska svirka popraćena elektronskim programima. Veliki plus kod ovog maestra je što se ne drži kao pijan plota suhoparnih repeticija i copy/paste tretmana, već razvija melodije i smisao za kompozicije s adekvatnim nadogradnjama. Mada ima i ponešto loop tehnike, uglavnom se potrudio da svih 7 instrumentalnih brojeva dočara kroz spoj fine elektronike i ljudske ruke koja je baratala synthom.
Kroz slow-down i chill-out tempove proteže uglavnom trip-hop ritam, a povremeno zađe u mekani house i natruhe glitcha ("Neon dawg", "Flower tower" i "Pretty little Kitty"), kao i u koketiranje sa acid-jazzom ("Trashetta"). Izbor nekih melodija mu ima prizvuk insinuacija na nijeme ženske glasove, a sam odnos zvučnih boja je veoma komplementarnog i prozračnog karaktera. Potencijalnim hitom može se izdvojiti pretposljednji komad "Skyland" koji će podsjetiti na atmosferu Ennio Morriconeovih špageti-western melodija koje se mogu komotno i odfućkati.
Za debitantski rad, ovo je i više od prosjeka. Od njega se može dobiti (i očekivati) štošta.
ocjena albuma [1-10]: 6
horvi // 13/04/2011