Prvi i jedini album zagrebačke new wave grupe Patrola bio je jednim od ponajboljih uradaka tog vremena koji se oslanjao na tipičnu pop - ska - reggae formu s primjesama power - popa i utjecaja izvođača poput Blondie, The Police, The Jam, The Clash, Elvis Costello i sl. Međutim, u cijeloj poplavi Yu - new wave izvođača i albuma (Azra, Prljavo kazalište, Film, Haustor, Šarlo akrobata, Idoli, Električni orgazam, Parlament, Stidljiva ljubičica, Metak…), Patrola je imala nesreću da je posljednja objavila album kojeg je pripremala pune dvije godine. Izlazak albuma je odgađan zbog odsluženja vojnog roka koji je u to vrijeme iznosio 15 mjeseci, tako da je povodom izlaska zvučao kao kopija Kazališta, Filma ili Azre, a band je bio prinuđen tražiti svoje mjesto u "drugoj ligi" yu-new wavea, što je rezultiralo daleko slabijim tiražom od svih navedenih sastava.
Album sadrži deset odličnih pop pjesama u kojima su osnovni motivi mladalačka preokupacija oko provoda, izlazaka i opisuju atmosferu rasplesanog Zagreba tih godina. "Važni razgovori", "Djevojka sa stanice" i "Ljeto u gradu" spajaju pop - punk kontekst The Jam i The Clash, "Do kraja", "Mi smo u sredini" reference glazbe The Police, dok se pjesma "Ne pitaj za mene" uspjela izdvojiti kao omanji hit koji će kasnije postati jednim od evergreena novovalne euforije. Da je kojim slučajem Patrola objavila ovaj album godinu ranije, sasvim sigurno bi postala vrhom jugoslavenske rock scene ispred Idola, Filma i Prljavog kazališta koji su imali vrlo sličan glazbeno - tekstualni kontekst. Ovako se Renato Mettesi (vokal i vođa) u samom startu pretvorio u nesuđenog gubitnika, a ta karma će ga pod zaista neshvatljivim okolnostima pratiti kroz čitavu karijeru. Grupa se vrlo brzo transformirala i nastavila pod imenom Zvijezde.
horvi // 16/03/2002