Kako bi glazbeni svijet bio dosadnije mjesto bez Hueya, njegovog schmooze baritona i ekipe vraški zabavnih likova koji traju i čiste otpad s ulica New Yorka (doslovno imaju tvrtku Di Fontaine za razvoz smeća), dok pomiruju Franka Sinatru, Dean Martina, Barry Whitea, ZZ Top riffova, Beastie Boyse u lounge instrumentalnom periodu karijere, i sav taj koktel u četvrtom studijskom nastavku nazivaju dobrodošlicom u njihov omiljeni bar.
Doista, ovo je barska glazba. Kabaret u proširenom izdanju. Kabaret neograničen i otporan na uplive pojednostavljene hip hop lirike i mjestimične ulete gitarističkih ispada.
Ništa se od njihova prvijenca nije promijenilo. I dalje su prepoznatljivi po svim tim opuštenim forama i trikovima škole cooliranja, od načina sviranja, skladanja, pjevanja, recitiranja do bivanja taaaako prirodnim i jednostavnim likovima (svjedočeno iz prve ruke i bliskih kontakata za vrijeme avanture s Rock Otočca 2001). Ali prepoznatljivi na foru simpatičnog zadržavanja stila, ane bezidejnog ponavljanja.
Sve je lako kad si Fun Lovin Criminal jer su shvatili prirodu igre. Zajebancija na prvom mjestu. Pa velika doza ironije i ciničnih trperenja rubom usana kad pjevaju o svim ljubavnim Titanicima, o petkovima uveče, o vrućini grada, ljepoti uličnih ljepotica, te njihovom obreckavanju na susjedstvo.
Pjesma "You Got Problem" kao prirodni nastavka "FLC" pristaje jedino njima. "What Had Happend", "Stray Bullet", "Running For Cover" gitaristički je dio albuma.
"Too Hot", "Got Our Love", usporiti će na onu loungeastu stranu.
Ostatak će sparivati po principu "suprotnosti se privlače". A rezultat je zadovoljstvo schmooza.
Ne postoji niti jedna druga skupina na svijetu osim Beastie Boysa koja može švrljati po tolikom naoko nespojivih glazbenih stilova kako su to u mogućnosti FLC.
I rade to majstorski.
anđelo jurkas // 19/09/2003
PS: ustupljeno ljubaznošću našeg velikog prijatelja Angela Jurkasa
originalno objavljeno na
www.dopmagazin.com