Efekti nisu efekti, pojava muzičara nije interesantna. Dovoljno razloga da umjetnik stavi kesu ili kapu koja prekriva lice. Prvi tragovi HNW mogu se prepoznati slušajući ovo izdanje. Ovako zvuči HNW i sve što ne zvuči kao Industrial Murder nije HNW. Snimljen 1981 godine. Period istraživanja bučne muzike seže dotle.
Prva interesovanja nakon što shvatimo da je sviranje instrumenta pomalo dosadno zvuče ovako. Ako bi se osvrnuli na taj period interesantno je kako zvuče efekti. Izdanje me dosta podsjeća na period studiranja kad sam izjutra stižući rano vozom iz Bara u Pogoricu provodio vrijeme u obližnjem parku. Blizina rijeke Morače, park, nekako sve to kao da je i Bianchija možda inspirisalo da snimi ovo izdanje, u nekom sličnom prirodnom okruženju. I'm In Your Inner Most, što bi rekao Kawabata Makoto. S obzirom da sam studirao dizajn, mišljenje da se slika može bazirati na osnovu isječaka zaista djeluje u tom pravcu. Izdanje je pravo remek djelo, mada i Remek Depo grupe Beograd nije loše čuti, uvrstiti u ovu recenziju kao misao u zaboravu da napišem da i nakon 1981 godine buka postoji i u jugoslovenskoj muzici, možda tačnije na albumima jugoslovenske muzike.
Tragovi tkanine na omotu, tadašnji maksimum umjetničkog dizajna koji je okrenut ka budućnosti. Svakako dizajn postoji odavno ali vizuelne komunikacije dosta toga objašnjavaju na naučnom planu kad je u pitanju nešto što je opekotina zamrzivača.
Naslovi:
1.Part One: Industrial Murder 26:50
2.Part Two: Menstrual Bleeding 22:33
ocjena albuma [1-10]: 10
edo žuđelović // 03/04/2024
PS: A Maurizio Bianchi early work recorded at Mectpyo Studio half 1981 and originally released by Banned Productions (US) back in 1992 as a vinyl LP.
Industrial and dark Experimentals.
Reissued by Phage Tapes and R.O.N.F. Records / 2012.
credits
released August 10, 2011