FENNESZ + WOZENCROFT: Liquid Music II (Touch Music/Fairwood Music, 2024)
Imao sam priliku za vrijeme boravka u Beogradu uživati slušajući razne umjetnike koji svoj zvuk baziraju na treperenjima prostora i samih konstrukcionih elemenata instrumenta. Fennesz je zvučao prilično radikalno u pojačavanju gitarsko kompjuterskog zvuka. Ovaj snimak je dosadan, dosadniji od mnogo njih žanrovski sličnih, može biti prihvaćen u određenom stepenu nadrogiranosti slušaoca kao dodatak, zvučni. Ostalo je manje bitno, jer se u većini ne slažem kad je u pitanju njegov opus. Sve ono što mislim o njemu je prilično ublaženo na snimku Fennesz - "Transit" (feat. David Sylvian):
I have listened repeatedly
I have listened very well
No one interrupts the harmful when they're speaking
To wonder why of Europe
Say your goodbyes to Europe
Swallow the lie of Europe
Our shared history dies with Europe
(Follow me)
(Won't you follow me?)
The future's hinting at itself
Do you fear what I fear?
All those names of ancestry
Too gentle for the stones they bear
Somewhere, someone wants to see you
Someone's traveling towards us all
To wonder why of Europe
To live, love, and cry of Europe
Say your goodbyes to Europe
Our history dies in Europe
(Follow me)
(Won't you follow me?)
The lights are dimming
The lounge is dark
The best cigarette is saved for last
We drink alone
We drink alone
Zapetljan home recording koji nema mnogo potencijala, mislim da je to Sylvian htio reći. Ako pažljivo analizirate rečenicu iz uvoda (Mogwaijevski Hunted by a freak manir koji prelazi u Yoshihideovu Anodu) shvatićete mnogo više u vezi sa zvukom koji je prilično popularan u krugovima ljubitelja zvučnih i sličnih eksperimenata, a koji dolaze iz Evrope, možda i čitav fenomen zvan evroskepticizam.