"Ja ovo ne znam ili dovoljno dobro ne umijem" postoji svakako u pogledu pretpostavke drugih mogućnosti, kojih se pojedinci ne stide, svakako s pravom, jer postoji literatura koja može u mislima da pokrene određeni proces, ako mislimo da kod nas nije dovoljno likovno ili muzički "dobar".
Muzički instrument, uži izbor istog, može odlaskom u prodavnicu muzičkih instrumenata, uz razgovor s prodavcem, da bude moguć, a još više da se nađemo za instrumentom, što skorije. Mislim da je dostupnost instrumenta velika danas. Zašto je muzika u svemu tome manje bitna, a instrument bitniji od muzike, razlog je ja mislim u tom tehnološkom napretku u kojem je zvuk dovoljno složen u samom postojanju efekata, a i atraktivan. Mislim da muzičari ipak vode računa, makar u naslovima, da skrenemo pažnju na ono što slušamo, da razmislimo u trenutku o tome da postoje umjetnici muzičari. Ovo izdanje je, u pravom smislu te riječi, samostalnost.
Naslovi:
1.A1 06:38
2.A2 08:09
3.A3 02:50
4.A4 02:18
5.A5 03:40
6.B1 15:30
7.B2 01:48
8.B3 06:31
ocjena albuma [1-10]: 7
edo žuđelović // 20/08/2023
PS: Muslimgauze occupied a strange place in the musical world. He was a powerful, prolific innovator, releasing albums that were alternately beautiful and visceral, full of ambient electronics, polyrhythmic drumming and all kinds of voices and sound effects. The recordings earned him a devoted following in underground, experimental and industrial music circles worldwide.
The New York Times 1999