WHITEHOUSE: Live Action 114 (d.i.y./ bandcamp, 2023)
Umjetnost na koju su svi koji koriste pedal efekte upućeni, jer dugo korišćenje istih i isprobavanje njihovih mogućnosti je stvorilo noise muziku kakvu danas slušamo, gotovo da nema ništa sa njenim počecima, počecima noise muzike. Stiče se utisak da je snimak koji je snimljen 2003 godine provučen kroz današnju radnu atmosferu jednog noise muzičara. Vokalista se pojavljuje u trenutku kad feedback muzike treba da bude toliko usitnjen, bez vokala ne bi zvuk uopšte mogao da "uspravlja" te bučne pasaže. Djeluje da je ona potpuno bespotrebna i veliko đubre.
Noise muzičari su toliko duboko zašli u snimačkom smislu da na kraju djeluju poput nekih zbunjenih likova koji ne umiju da iskuliraju dub podzemlje. Poslije tolikog dranja ona djeluje prilično interesantna, mislim kod Engleza je to prilično iskreno, muzika koju snimaju pojedinci je izuzetno oštra, kao da postoji poštovanje prema mogućnosti da se neko drugi ili više njih pojavi i promijeni se ideja. U jednom trenutku stiče se utisak da u ustima imamo čist šećer uz mirise stepeništa.