Zvuk koji je snimljen na izdanju je itekako pristupačan danas kao i izdanja muzičara koji u objavu istih ulažu veliki novac i napor. Ovaj album djeluje tako, s tim da su Evropljani ti koji u priči nastaloj van Evrope pokreću pitanje komercijalnog muzičkog izdanja. Suprostavljanje tom stavu muzičara iz Evrope možemo čuti od strane muzičara iz Amerike, ljudi koji su stvarali mail art scenu i mnogo više od toga.
Za muziku na izdanju možemo reći isto što i za druge autore koji "zvukom bez efekata" stvaraju buku, a on je u suštini noise, samo što snimak nije toliko abradiran. Sve ono što ne može u studijskim uslovima nekad da postoji, dominantno je zastupljeno kao vrijednost kod najboljih producenata, tipičan primjer Panthalassa: The Music of Miles Davis 1969-1974 ("Reconstruction and Mix Translation by Bill Laswell"). Postoji takođe nešto što spaja muzičare koji se samo po imenu i prezimenu prepoznaju i dovode u vezu sa drugim autorima, njihovim pseudonimima, kao u likovnoj umjetnosti, a dio su muzičkih grupa. Taj likovni potencijal muzičkih instrumenata je nešto što je iskazano kroz glas, govor, pjevanje, na ovim prostorima u bendu Zemlja broj 9, u inostranstvu Underworld. Individualnost i samostalnost u grupama koje snimaju i stvaraju muziku je počela da se primjećuje. Da li to uopšte postoji, što znače ti snimci, tema je za razgovor i povod za druženje.
Naslovi:
1.Victim 10:29
2.Prism 04:46
3.Brainswick 07:37
4.Lawsuit 04:37
5.Signal 16:13
ocjena albuma [1-10]: 7
edo žuđelović // 27/07/2023