Muzička industrija je pojavom džeza čini se obogatila muziku raznim muzičarima koji ne žele da budu dio producentskih ideja, već potpuno samostalno da sviraju svoj instrument. Ako bismo spomenuvši jazz mislili na današnje muzičare, shvatili bi koliko smo u pravu kad to kažemo. Kao da je žena nekad bila zainteresovana za upoznavanje naravi muškaraca, da ne kažem psihologije, koja čini se u današnjoj krizi identiteta potpuno pravi pometnju usljed prirodnog habitusa žene i muškarca, koji za sobom povlači mnoge zabranjenosti, pa čak i određeno ponašanje ljudi, zakon prioriteta...
Da li je taj Post Pop-Art, polu-voajerski, moderan period života istinski najavio početak postmodernog svijeta, koji usljed pojave novog reflektuje svjetlo na prethodno kao na markiranje nekih detalja za koje shvatamo da su dominantno seksualni, koji mogu da pređu u neki homo eroticus period iz kojeg možda dug period nema izlaska, a koji je u svijetu umjetnosti dobrim dijelom razbio nametnutu stigmu i stvorio mogućnost govora, slobodu štampe, medije... Zvuk na izdanju je strogo instrumentalan uz određena opredjeljenja. Interesantan momenat da pomenem te dvije ideje, nužnosti i opredjeljenja u ova dva izdanja koja sam pripremio, a to su ovo izdanje i "Masturbeator - Broken Instruments EP", ovo izdanje o kojem pišem recenziju kao izdanje opredjeljenja i drugo izdanje, "Masturbeator - Broken Instruments EP" kao izdanje nužnosti. Kad sam razmišljao i pisao na temu nužnosti suočio sam se sa postojanjem političkog konteksta u kojem ono postoji. Samoopredjeljenje kao potpuno uvođenje opredjeljenja u politički diskurs postoji u Republici Kosovo kao politička stranka.
Naslovi:
1.I'm Bong Sure 01:00
2.High ABV and Home Rolls 09:54
3.Just/Moss 08:50
ocjena albuma [1-10]: 10
edo žuđelović // 30/03/2023