Fotografiju koju danas imamo priliku da gledamo na malom ekranu na aparatu, uz zvuke automobila možemo u svojoj glavi jednostavno da "čujemo jedan ovakav zvuk" koji je na ovom albumu kao određena ideja kako bi to trebalo da zvuči zaista za poštovanje.
Osjeća se sloboda upotrebe gitarskih magneta uz efekte za postizanje ovih pištajućih zvukova u nekim reverbacijama. Same pjesme po sebi imaju konstantni vrhunac pažnje, zahtijevaju istu, i zvuk koji je prilično otvoren tretira sve što proizvodi i reflektuje zvuk kao neki sam po sebi dovoljno nužan uslov za refleksiju iste. Ako uzmemo u obzir da su to pojačala za električnu gitaru ona su u opticaju za neke druge muzičke pravce i sviranja gitare do koji jednostavno treba doći sa dobrim razlogom iako možda nikad nećemo zasvirati neku rok ili metal pjesmu, a nabrijani smo na distorziju. Naravno, možda ta upotreba nije kritika na ovom albumu, ali svakako svijest o određenoj manifestaciji i nekoj sveopštoj trodimenzionalnosti je kvalitet u prisutnosti samo "postojanja nečega". Album je pun šumova koje možda volimo slušati, a dosta su prilagođeni sluhu. Određene intervencije kao da su pod uticajem šetnji pored izloga, lokala, a koje izvode nekim igračkama sintisajzerima. Neizvjesnost dostizanja umjetnosti šumova koje slušamo su u dosta asocijativni eksperimentalni krugovi koje smo imali priliku da čujemo, a u kojima ono što trenutno slušamo predstavlja istraživanje, preispitivanje, umjesto što bi pojeli ćevape recimo. Jednostavno, put onoga što smatramo dovoljnim da se kaže riječima u odnosu na ono što možemo zvukom je dosta zarobljen u međuprostoru utiska čovjeka koji pada, jednostavno kao kad bi čovjeka zadesilo nešto da krene da pravi polukružna kretanja dok ne stigne do ubrzanog trčanja nizbrdo, okreta, pogleda u neku kuću i okućnicu, što bi predstavljalo san pojedinca koji je traumatičan, ako za čovjeka nije u tom stanju pospanosti svijest je o tome da taj duh sna pada na čovjeka u položaju koji je nalik onome u kojem bi smo legli na krevet. Ono je u naslovu opisano tako, death in hesitation. Razlog tome možda leži u zadnjoj pjesmi, ali umjesto tronožca kojeg vidim, iza kojeg je neki objekat u drugom planu, ja ne osjećam da se zaista išta dešava u tom pravcu objašnjenja, koje bi meni u ovom trenutku bilo od značaja.
Naslovi:
1.Artificial Subterranean Exosystems 00:42
2.Walking Amongst Beasts 10:55
3.Anxiety At The Lu Twon Lorex Walk 06:53
4.Accept 00:53
5.Death Without Hesitation 07:19
6.This Is Why You Dont Stray From The Path 07:06
ocjena albuma [1-10]: 10
edo žuđelović // 29/01/2023
PS: Physicals (if not sold out) avaialble on Daphne And Co records!