ADAM CARPET: Hardcore Problem Solver, EP (Prismopaco Records, 2017)
Iz Milana je pristigao ovaj EP za kojeg bi se aludiralo kako je riječ o solo autoru, međutim, Adam Carpet je čak peteročlani bend kojeg čine četiri momka i jedna djevojka. Karijeru su počeli 2011., do sada su nanizali 3 albuma, 4 singla, a ovo im je prvo EP izdanje s kojim nastavljaju po svojim zacrtanim stilskim smjernicama kombinirajući elektroniku i analogni zvuk što sve u konačnici ostavlja dojam kompaktnog IDM/ EDM žanra s nepobitnim elementima italo-disca i synth-popa 80-ih.
Mnogo rada na klavijaturama, programiranih taktova poput starinskih ritam mašina i općenito vedriji temperament glavno su im obilježje u uvodnoj "Hector mann", mada se konciznije uštimanom uhu ne bi smio zanemariti niti određeni dijalog električne gitare i basova, kao i klasičnog seta bubnjeva pomješanog s elektronskim elementima u jednoj od solidnijih pjesama "Miss Prudenzia Young" što pomalo podsjeća na komercijalnije razvijeniju ideju čuvene "Someone, somewhere in somertime" Simple Minds. S naslovnom temom "Hardcore problem solver" su na najbližim pragovima electro-industriala mekših The Young Gods, a s plesnom "Rock is dead, mambo is not" daju svoj određeni electro odgovor na već izlizanu temu kako je rock mrtav.
Slabost su im lirski epicentri; malo toga kažu konkretno u vrlo šturoj poetici (tek su samo uvodna i naslovna vokalne) fokusirajući se na instrumentalizacije s kojima daju puno više 'vjetra' u asocijacije nego li ne baš osobitim vokalnim i poetskim vrlinama nekog od muških članova, no dojam kojeg ostavljaju plijeni pažnju s poprilično originalnim performansima. Nimalo nisu banalni u nekoj šturoj redukciji kao što bi se to pomislilo nakon samo jednog preslušavanja. Imaju nekoliko ujednačenih linija kretanja sa simbiozom harmonija, melodija i plesne ritmike, te ispadaju iz programiranih karakteristika bendova i izvođača koji 'peglaju' sistemski provjerene pop-klišeje. Nešto poput ponekih pjesama s onog povratničkog Bowievog albuma "Black Tie, White Noise" kojeg je objavio 1992. nakon desetogodišnje suše kreativnih radova 80-ih, odnosno, ovdje je kako god da se gleda prisutna rock forma na elektronski način s velikim odmakom u kurentne žanrove, a nije ne primijetiti i poneku karakteristiku post-rocka.
Naslovi: 1.Hector mann, 2.Miss Prudenzia Young, 3.Hardcore problem solver, 4.Rock is dead, mambo is not